استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد در گرامیداشت مباهله/ برگزاری جشن مباهله در 110 مسجد تهران


استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد در گرامیداشت مباهله/ برگزاری جشن مباهله در 110 مسجد تهران

انسانی با اعلام تدارک ویژه‌برنامه‌های متنوع برای روز مباهله، گفت: ستاد بزرگداشت مباهله از ظرفیت مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌های بسیج مسجد در بزرگداشت مباهله استفاده می‌کند.

«علی انسانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ستاد بزرگداشت مباهله از سال ۱۳۹۵ کار خود را آغاز کرد، اظهار کرد: رویکرد ما در این ستاد، از روز نخست تشکیل آن تاکنون، استقلال از دستگاه ها و تکیه بر مجموعه های مردمی و خیران است که الحمدالله در این زمینه موفق بوده ایم و هر سال شاهد گسترش اجرای برنامه ها به این‌ مناسبت در سراسر کشور هستیم.

مسئول ستاد بزرگداشت مباهله افزود: برخی از مجموعه های فرهنگی و اجتماعی به ویژه شهرداری ها امسال بیش از گذشته، آمادگی خود را برای تبلیغ و اطلاع رسانی و فضاسازی شهری در بزرگداشت واقعه عظیم مباهله به ما اعلام کردند که البته در این زمینه نیز ما هیچ گونه کمک مادی از این دستگاه ها دریافت نمی کنیم بلکه آنها به صورت خودجوش در حوزه تبلیغات، عمل می کنند.

وی اضافه کرد: امسال ۱۱۰ ویژه‌برنامه در ۱۱۰ مسجد شهر تهران در بزرگداشت مباهله به منظور آشنایی بیشتر مردم با این واقعه کم‌ نظیر اجرا می شود که مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران در این زمینه بسیار فعال عمل کرده است.

انسانی در ادامه با بیان اینکه ستاد بزرگداشت مباهله از ظرفیت مساجد و کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های بسیج در بزرگداشت مباهله استفاده می کند، خاطرنشان کرد: ما از هر گونه مشارکت نهادهای دینی و مردمی در این زمینه استقبال می کنیم ولی باور داریم هر کس به اندازه محبتی که به امیرالمومنین علی (ع) دارد باید در زمینه تبلیغ مباهله فعالیت کند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی