اختلاف عجیب پاریسن ژرمن و آتالانتا


اختلاف عجیب پاریسن ژرمن و آتالانتا

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به اندازه کل تیم آتالانتا حقوق دریافت می کند. نوشته اختلاف عجیب پاریسن ژرمن و آتالانتا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اختلاف عجیب پاریسن ژرمن و آتالانتا

حقوق نیمار به اندازه کل تیم آتالانتاست
نویسنده : parsfootball news
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۳
اختلاف عجیب پاریسن ژرمن و آتالانتا

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به اندازه کل تیم آتالانتا حقوق دریافت می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاری‌سن‌ژرمن و آتالانتا چهارشنبه شب در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در شهر لیسبون به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ دیداری به دلیل مسائل مربوط به شیوع ویروس کرونا در شهر بی‌طرف، بدون حضور تماشاگران و به شکل تک بازی برگزار می‌شود.

اگرچه به نظر می‌رسد پاری‌سن‌ژرمن روی کاغذ از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است اما آتالانتا نیز این فصل فوق العاده آماده نشان داده و یکی از تیم های شگفتی ساز فصل ۲۰-۲۰۱۹ رقابت‌های سری آ بوده است. آنها همچنین در لیگ قهرمانان نیز عملکرد خیره کننده ارائه دادند و با اقتدار تا این مرحله از مسابقات پیش آمده اند.

گاتزتا دلو اسپورت اما گزارش جالبی در رابطه با تقابل نابرابر بین دو تیم پاری سن ژرمن و آتالانتا منتشر کرده است. این نشریه پس از تجزیه و تحلیل حقوق بازیکنان دو تیم به این موضوع دریافته که نیمار، فوق ستاره برزیلی PSG سالیانه به اندازه کل تیم آتالانتا یعنی ۳۶ میلیون یورو حقوق دریافت می کند. این در حالی است که بهترین بازیکنان تیم ایتالیایی یعنی پاپو گومز، جوزپ ایلیچیچ و دووان زاپاتا تنها ۱.۲ میلیون یورو دستمزد می گیرند؛ موضوعی که حکایت از نبرد نابرابر دو تیم در مسابقه چهارشنبه شب دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !