به گزارش خبرگزاری مهر، برومند درباره وضعیت برگزاری چهارمین دوره مراسم اهدای نشان «داود رشیدی» که ۳ دوره گذشته آن هر سال همزمان با سالروز درگذشت این چهره مطرح هنر ایران در روز ۵ شهریور برگزار شده است، گفت: ما هر سال بعد از تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم اهدای نشان «داود رشیدی» را شروع می‌کردیم، ولی امسال بعد از تعطیلات نوروزی سال ۹۹ و به‌دلیل شرایط و وضعیت جامعه و شیوع ویروس کرونا، گرفتار شک و تردید در برنامه‌ریزی بودیم. وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاصی که در ایران وجود دارد و همه درگیر ویروس کرونا هستند، مراسم را به شیوه سه دوره گذشته خود برگزار نمی‌کنیم.

برومند با اشاره به اینکه همه اقشار و مشاغل ایران بر اثر شیوع ویروس کرونا صدمه خورده‌اند، تاکید کرد: تصمیم گرفتم به احترام تمام مردمی که طی یک سال اخیر آسیب و صدمه دیده‌اند و همدردی با مردمی که در شرایط سپری شده، عزیزان خود را از دست داده‌اند، چهارمین دوره مراسم اهدای نشان «داود رشیدی» را در سال‌جاری برگزار نکنیم.

این هنرمند یادآور شد: روز ۵ شهریور از طریق فضای مجازی یاد و خاطره داود رشیدی را زنده نگه می‌داریم و در خدمت هنرمندان و مردم عزیز هنردوست خواهیم بود.

این مطلب برایم مفید است
بلی
0 نفر این پست را پسندیده اند