مسابقات هندبال 2020 به تعویق افتاد


مسابقات هندبال 2020 به تعویق افتاد

مسابقات هندبال قهرمانی آسیا، جوانان، نوجوانان و جام باشگاه‌های آسیا که قرار بود در سال 2020 میلادی انجام شود به سال بعد موکول شد.

مسابقات هندبال 2020 به تعویق افتاد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، طبق تصمیمات کنفدراسیون هندبال آسیا مسابقات قهرمانی ساحلی نوجوانان، مسابقات قهرمانی آسیا جوانان و نوجوانان و جام باشگاه‌های آسیا که قرار بود در سال ۲۰۲۰ میلادی انجام شود به دلیل شیوع کرونا به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا قرار بود مهرماه به میزبانی ایران و در شهر شیراز برگزار شود که برای دومین بار به تعویق افتاد و ماه مارس سال ۲۰۲۱ یعنی اسفند ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

همچنین دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا در ماه فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ۹۹) به میزبانی بانکوک تایلند، نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا نیز در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۹۹) به میزبانی آلماتی قزاقستان، پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا زنان در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) در آلماتی قزاقستان و مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مردان در ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت۱۴۰۰) در جده عربستان انجام خواهند شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق