تهیه و توزیع 150 بسته معشتی و اهدا به نیازمندان به همت «ریحانه النبی (س)»، در عید ولایت حضرت علی (ع)


تهیه و توزیع 150 بسته معشتی و اهدا به نیازمندان به همت «ریحانه النبی (س)»، در عید ولایت حضرت علی (ع)

کاظمی با اشاره به تهیه 150 بسته معشتی و اهدا به نیازمندان در عید ولایت حضرت علی (ع) به همت «ریحانه النبی (س)»، گفت: این برنامه با الگوگیری از توجه مولا علی (ع) به یتیمان و نیازمندان با محوریت مسجد «ابوالفضل العباس (ع)» در روستای «مهارلو» برگزار شد.

«فاطمه کاظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: هم اکنون که کشور در ایام مقابله با بیماری ویروس کرونا به سر می برد، مناسبت های مذهبی و اعیاد اسلامی بهترین زمان برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان است و عید غدیر، فرصتی باست که می توان از آن برای دستگیری از یتیمان با الگوگیری از مولا علی (ع) استفاده کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «ریحانه النبی (س)» روستای «مهارلو» سروستان با اشاره به تهیه 150 بسته معشتی و اهدا به نیازمندان در عید ولایت، افزود: تهیه این بسته ها با مشارکت های خیرین و مردمی انجام و بسته بندی نیز با همکاری حجت الاسلام «علیرضا حقیقی»، امام جماعت مسجد «ابوالفضل العباس (ع)» روستای «مهارلو» برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل اقلام ضروری غذایی نظیر برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، شکر و سویا و همچنین اقلام بهداشتی و شوینده است که بین نیازمندان روستا توزیع شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل