چرخ شدن انگشتان کارگر رستوران در چرخ گوشت صنعتی+ فیلم و عکس


چرخ شدن انگشتان کارگر رستوران در چرخ گوشت صنعتی+ فیلم و عکس

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: کارگری که در رستوران مشغول کار با چرخ گوشت صنعتی بود دچار حادثه شد.

ابراهیم قنبری عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز در تشریح این خبر اظهار کرد: ظهر امروز یکشنبه ۱۹ مرداد ماه جاری، ساعت ۱۵ و ۰۱ دقیقه، طی تماس تلفنی با مرکز پیام آتش نشانی اهواز، حادثه گیر کردن دست پسری ۱۸ ساله درون چرخ گوشت صنعتی رستورانی اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه محل این حادثه در منطقه هادی آباد گزارش شد، گفت: زنگ ایستگاه ۵۵ آتش نشانی اهواز به صدا در آمده و خودرو امداد و نجات این ایستگاه به سرعت سمت محل حادثه اعزام شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: نیروهای امداد و نجات ایستگاه ۵۵ پس از رسیدن در محل سریعا با آغاز عملیات برش کاری روی دستگاه چرخ گوشت، نسبت به سبک کردن وزن دستگاه به منظور انتقال شخص حادثه دیده به بیمارستان اقدام کردند.

قنبری بیان کرد: نیروهای ۱۲۵ با پایان این مرحله و پس از انتقال مصدوم به بیمارستان گلستان، هم اکنون درگیر عملیات چند ساعته و نفس گیر برشکاری روی دستگاه چرخ گوشت به منظور رها سازی دست مصدوم، در اورژانس این بیمارستان هستند.

گفتنی است با توجه به آسیب دیدن دست شخص، عملیات برشکاری در حضور کادر درمان بیمارستان گلستان در حال انجام بوده تا پس از آن مصدوم به اتاق عمل منتقل شود.

چرخ شدن انگشتان کارگر رستوران در چرخ گوشت صنعتی+ فیلم و عکس
چرخ شدن انگشتان دست کارگر رستوران اهواز در چرخ گوشت صنعتی چرخ شدن انگشتان کارگر رستوران در چرخ گوشت صنعتی+ فیلم و عکسچرخ شدن انگشتان کارگر رستوران در چرخ گوشت صنعتی+ فیلم و عکسچرخ شدن انگشتان کارگر رستوران در چرخ گوشت صنعتی+ فیلم و عکسچرخ شدن انگشتان کارگر رستوران در چرخ گوشت صنعتی+ فیلم و عکسچرخ شدن انگشتان کارگر رستوران در چرخ گوشت صنعتی+ فیلم و عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان