وضعیت رومشکان نسبت به بقیه شهرستان‌های لرستان بهتر است


وضعیت رومشکان نسبت به بقیه شهرستان‌های لرستان بهتر است

فرماندار رومشکان می‌گوید: شهرستان مدت زیادی در وضعیت سفید قرار داشت اما الان در وضعیت هشدار هستیم.

نعمت‌الله دستیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چون بخشی از محدودیت‌ها برداشته شده، کنترل کرونا نسبت به زمانی که محدودیت‌های بیشتری اعمال می‌شد، سخت‌تر است البته بحث درآمد و معیشت مردم هم باید لحاظ شود.

وی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد که رومشکان در بین شهرستان‌های لرستان وضعیت بهتری از لحاظ تعداد مبتلایان دارد.

دستیاری با اشاره به اینکه رومشکان مدت زیادی در وضعیت سفید قرار داشت اما الان در وضعیت هشدار هستیم، افزود: با اینکه خوشبختانه بیشتر مردم فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما انتظار داریم عموم مردم نگاه مسئولانه‌تری به این دو مورد مهم داشته باشند.

فرماندار رومشکان با اشاره به برگزاری چند نماز جمعه در این شهرستان، اضافه کرد: هفته گذشته نیز نماز عبادی سیاسی جمعه در رومشکان با رعایت تمام موارد موردنظر بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

وی با اشاره به پلمب دو تالار پذیرایی در این شهرستان، اضافه کرد: بدون شک با برگزاری هرگونه مراسم و تجمع برخورد می‌شود و انتظار داریم مردم نیز به حقوق هم احترام بگذارند و با برگزاری مراسم برای کسی مشکل ایجاد نکنند.

دستیاری تاکید کرد: ما هم شرایط مردم را درک می‌کنیم اما سلامت جامعه باید در اولویت باشد.

فرماندار رومشکان گفت: در حال حاضر چاره‌ای نداریم جز اینکه با کرونا زندگی کنیم اما این زندگی وقتی میسر می‌شود که دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنیم و برای خودمان و دیگران مشکل ایجاد نکنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رانش جاده عباس آباد به کلاردشت