خبرنگاران، دیدبانان بصیر مردم و انقلاب اسلامی


خبرنگاران، دیدبانان بصیر مردم و انقلاب اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: خبرنگاران و رسانه ها دیدبان بصیر و آگاه مردم و انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی امروز در دیدار با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: نیاز است این جلسات بیشتر و با فاصله کوتاه تر برگزار شود.

وی ضمن تبریک و گرامی داشت روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران شایسته است آن جایگاه رفیع و منزلت خود را بدانند.

شاهرخی تاکید کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها دیدبان بصیر و آگاه مردم و انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه خیلی از لحظه‌های فراموش نشدنی به وسیله خبرنگاران ثبت می شود، عنوان کرد: خبرنگاران در جهت سوق دادن افکار عمومی به یک رویداد نقش موثر داشتند و همچنین در عدم اجرای یک رویداد رسانه ها نقش پررنگی داشتند که اتفاقی روی ندهد که ضرر و زیانی متوجه مردم شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در حصول موفقیت‌ها نقش داشته و مانع رسیدن ضرر و زیان به مردم شده‌اند، عنوان کرد: ما در نظام اسلامی دنبال تحقق فضیلت‌ها و پیشرفت مادی، معنوی و ارتقاء فرهنگ دینی و توسعه همه جانبه و متوازن هستیم.

شاهرخی تصریح کرد: هدف ما در نظام اسلامی تحقق عدالت و مبارزه با فساد در همه اشکال است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، عنوان کرد: عزت ملی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی اسلامی از اهداف ماست که تحقق آن ها بدون همکاری رسانه ها امکانپذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها و خبرنگارانی که در تراز انقلاب اسلامی هستند باید ویژگی هایی داشته باشند متعدد هستند، عنوان کرد: دو ویژگی مهم می توان به شناختن آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی و شناساندن آن به دیگران و نیازسنجی و ارائه راه حل ها برای رفع نیاز است.

شاهرخی با بیان اینکه ما فرصت اختلاف نداریم چراکه از اختلاف چیزی عاید کسی نشد، تصریح کرد: فرهیختگان و نخبگان که خبرنگاران نیز از آن ها هستند باید مشکلات را با گفت و گو حل کنند اگر این قشر برجسته و فرهیخته نتوانند مشکلات خود را حل کنند چه کسی می تواند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه تلاش ما این است که یک صدا از استان بلند شود، افزود: از نمایندگان و کارگزاران قوه‌های مجریه و مقننه، مردم، مدیران و مسئولان و جوانان مومن و انقلابی یک صدا بلند شود که پیروی از رهبری و تلاش برای ارتقا فرهنگی و رشد اقتصادی و توسعه متوازن در همه زمینه هاست.

وی عنوان کرد: سلیقه ها ممکن است متفاوت باشد اما نباید به جدال و نزاع منتهی شود.

شاهرخی افزود: فرزندان لرستان در پنج قاره جهان در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و پژوهشی سرآمد هستند با اتحاد و وفاق و کمک هم استانی‌های خارج از کشور و درون و استفاده از منابع داخلی استان، آینده بهتری را رقم بزنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید