واکنش‌ها به دخالت «رونالدو» در اخراج ساری؛ «او فقط یک دیکتاتور بدقواره است»


واکنش‌ها به دخالت «رونالدو» در اخراج ساری؛ «او فقط یک دیکتاتور بدقواره است»

تهران- ایرنا- هواداران باشگاه یوونتوس با زیر سوال بردن نفوذ «کریستیانو رونالدو»، مدعی شدند که وی پس از شکست بانوی پیر برابر لیون و حذف از لیگ قهرمانان، در اخراج «مائوریتسیو ساری» دست داشته و این در حالی است که یکی از هواداران در کامنتی حسابی از خجالت مرد پرتغالی درآمد.

بدنبال حذف زودهنگام یووه از لیگ قهرمانان که منجر به اخراج ساری بی‌دفاع و جایگزین شدن وی با «آندره‌آ پیرلو» شد، رونالدو نظرات خود را در خصوص فصل نه چندان قابل توجه بانوی پیر در لیگ قهرمانان مطرح کرد.

مرد پرتغالی در جریان این فصل در مجموع رقابت‌ها ۳۷ گل برای یووه به ثمر رسانده است؛ فصلی که به دفعات ساری و تیمش به بیش از اندازه تک بُعدی بودن و ارجاع تمامی انرژی تاکتیکی تیم برای تامین ستاره خط حمله خود، متهم شد.

او بدون اشاره به سرمربی سابق خود، توضیحاتش را برای هواداران به همراه تصویری از خود و همسرش روی یک قایق تفریحی ۷ میلیون دلاری که با یک بوگاتی انحصاری حدود ۱۱ میلیارد دلاری خریداری شده است، منتشر کرد.

در این بین، واکنش هواداران به این تصویر که رونالدو را در حال آفتاب گرفتن و برنزه کردن خود نشان می‌دهد، جالب توجه است.

یکی از هواداران در کامنتی نوشت: از زمانی که رونالدو آمده، یوونتوس مکس آلگری و حالا ساری را به خاطر عملکرد ضعیف اخراج کرده است. قبل از او، آنها (یووه) با آلگری پنج سال متوالی تمدید کردند. آنها واقعا باید در این دو فصل به نقطه مشترک دوران هر دو مربی توجه کنند.

رونالدو خریدهای پرزرق و برق خود را با دستمزدی انجام داده است که به تازگی ارز آن ۳۱ میلیون پوند اعلام شده است؛ دستمزد پایه وی با احتساب این رقم حدود چهار برابر بیشتر از پردرآمدترین بازیکن یووه است.

منتقد دیگری با این ادعا که رونالدو به مدیریت تیم توصیه کرده است تا ساری را اخراج کنند، نوشت: رونالدو فقط یک دیکتاتور بدقواره است. او میرالم پیانیچ را به اسپانیا فرستاد تا همه ضربات ایستگاهی را خودش بزند و حالا به هیات مدیره گفته تا ساری بیچاره را اخراج کنند. او هرگز بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ من نخواهد بود.

یوونتوس که با توجه به فتح اسکودتو از سال ۲۰۱۱ به بعد، به نظر از این افتخار خسته و کسل بود و در سوی مقابل برای تکرار قهرمانی خود در لیگ قهرمانان ۱۹۹۶ اروپا به سختی رقیبی قابل محسوب می‌شود، در سال ۲۰۱۸ رونالدو را با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار از رئال مادرید خریداری کرد.

رونالدو در پایان شکست برابر لیون گفت: هواداران از ما انتظارات زیادی دارند؛ باید موفق عمل کرده و بالاترین انتظارات را برآورده کنیم. زمان تفکر و تجزیه و تحلیل فراز و نشیب‌ها رسیده است؛ تفکر انتقادی کلید ترقی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی