حرکت بیمارستان میلاد روی ریل خدمت به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی


عصر خبر: بیش از نیمی از جمیعت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی کشور هستند.علاوه برخدمات بیمه ای و بازنشستگی، ارائه خدمات درمانی هم بخش عمده ای از پوشش سازمان تامین اجتماعی برای بیمه شدگان خود می باشد.خدمات درماتی تامین...

عصر خبر: بیش از نیمی از جمیعت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی کشور هستند.علاوه برخدمات بیمه ای و بازنشستگی، ارائه خدمات درمانی هم بخش عمده ای از پوشش سازمان تامین اجتماعی برای بیمه شدگان خود می باشد.خدمات درماتی تامین اجتماعی به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم ارائه می شود.روش مستقیم در مراکز و بیمارستان های ملکی سازمان بوده و روش غیر مستقیم هم خرید خدمات درمانی از وزارت بهداشت و سایر مراکز درمانی کشور می باشد.
کارشناسان معتقدند که درمان نقش عمده ای دررضایت مندی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی است.بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد هم که متعلق به سازمان تامین اجتماعی است علاوه بر این که جایگاه ویژه و خاصی را در درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی دارد، در سیستم درمانی کشور هم مطرح می باشد و حرفهای زیادی بر گفتن دارد و بیماران و بیمه شدگان زیادی نه فقط از تهران و شهرهای بزرگ بلکه از تمامی شهرهای کشور به آن مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده می کنند.
حرکت بیمارستان میلاد روی ریل خدمت به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی
چند ماهی است روند پذیرش و درمان در بیمارستان میلاد متحول شده و رضایت مندی ها از این بیمارستان بیشتر از گذشته شده است.علی اصغر بیات رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی و حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور هم معتقدند که حرکت بیمارستان میلاد به درستی در مسیر قرار گرفتن در جایگاه واقعی خود می باشد.
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی با بیان که تغییرات مثبت به خوبی در بیمارستان میلاد قابل لمس و مشاهده است، گفت: اخباری که از بیماران و مراجعان به میلاد به گوش ما می رسد نشان از پذیرش خوب بیماران و رضایتمندی آنان دارد.
بیات می گوید: اطلاع دارم که عمل های جراحی که در گذشته با زمان های طولانی انجام می گرفت در کمترین زمان ممکن برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و بیماران انجام می گیرد.
او خاطر نشان کرد: ارتقای هتلینگ، پذیرش خوب ، بستری و سایر مواردی که در بیمارستان میلاد مشاهده می شود باعث آرامش خاطر بیمه شدگان و بازنشستگان است.
او تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع را به خوبی در بیمارستان میلاد می توان مشاهده کرد و ما نیز هر حمایت و همکاری که لازم باشد برای ارتقای خدمات بیمارستان انجام خواهیم داد به طوری که حتی به شرکت آتیه سازان حافظ به عنوان طرف قرار داد بیمه مکمل با کانون تاکید کرده ایم که حساب های بیمارستان را در اسرع وقت پرداخت کند.
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: در جلسه ای که با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی داشتیم مراتب تشکر کانون را از ارتقای خدمات وتکریم ارباب رجوع در بیمارستان میلاد را به اطلاع دکتر سالاری رسانده ایم.
وی بیمارستان میلاد را افتخار سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: حمایت مسئولان سازمان به خصوص مدیر عامل تامین اجتماعی می تواند باعث شود تا این بیمارستان به جایگاه واقعی خود رسیده و کیفیت خدمات بیشتر شود.
حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری نیز تحولات صورت گرفته در بیمارستان میلاد را حاصل تفکر و برنامه مدیریت آن دانست وگفت: تغییراتی که باعث رضایت مندی یمه شدگان می شود مورد حمایت شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی است.
وی رفع نارسایی هایی که از سالهای دور در بیمارستان میلاد بوده است را کار خوب و ماندگار مدیر عامل جدید بیمارستان میلاد توصیف کرد وگفت: با این حال از زحمات گذشتگان نیز قدردانی می کنیم.
صادقی حمایت مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برای انجام خدمات تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان میلاد را نیاز درمان سازمان دانست و گفت: میلاد مستعد کارهای بزرگ و بهتری است.
وی تکریم ارباب رجوع را حاصل کار تیمی و تفکر مدیریتی دانست وگفت: حمایت اعضای هیات مدیره به خصوص دکتر هوشنگی رئیس هیات مدیره از مدیر عامل بیمارستان میلاد می تواند نوید بخش روزهای بهتری برای درمان بهتر بیماران در میلاد باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون