شناسایی 5 هزار و 189 مورد عفونت کووید-19 در روسیه


شناسایی 5 هزار و 189 مورد عفونت کووید-19 در روسیه

طبق اعلام ستاد عملیاتی روسیه، تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در روسیه که در طول یک شبانه روز از بیمارستان مرخص شده و بهبود یافتند، به 3215 مورد رسید.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی مبارزه با شیوع عفونت ویروس کرونا، روز یکشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: تعداد موارد عفونت ویروس کرونا که به طور روزانه در کشور مشاهده می شود ۵۱۸۹ نفر بوده است و تعداد کل این افراد آلوده به ۸۸۷ هزار و ۵۳۶ نفر در کل فدراسیون روسیه رسیده است.

بر اساس داده ها، رشد روزانه کووید-۱۹ معادل 0.6٪ بود.

کمترین میزان رشد روزانه در در منطقه خودمختار خانتی-مانسییسک با ۰ درصد، جمهوری اوستیای شمالی ۰.۱ درصد، استان مسکو ۰.۲ درصد، جمهوری کاباردینو-بالکاریا ۰.۲ درصد به ثبت رسیده است.
همچنین در شهر مسکو ۶۸۹ مورد، ۱۸۴ مورد در استان سِوِردْلوفسک، ۱۶۰ مورد در سنت پترزبورگ، ۱۴۹ مورد در استان مسکو و ۱۵۰ مورد جدید نیز در منطقه خودمختار خانتی-مانسییسک شناسایی شد.

تعداد بیماران مرخص شده در روز که به ویروس کرونا مبتلا شدند ۳۲۱۵ نفر است که طبق گفته این ستاد، در مجموع ۶۹۳.۴۲۲ بیمار مرخص شده اند. به طور خاص، در طول یک شبانه روز گذشته ۸۰۳ بیمار در مسکو، ۱۸۹ نفر در کراسنایارسکی کرای، ۱۷۶ نفر در استان مسکو، ۱۴۶ نفر در ناحیه خودگردان یامالو-ننتس و ۱۱۱ نفر در استان پنزا بهبود یافتند.

به گفته این ستاد، تعداد جان باختگان ناشی از ویروس کووید-۱۹، ۷۷ مورد بوده که در مقایسه با روز پیشین که برابر با ۱۲۹ مورد بوده کاهش یافته است. بنابراین، ۱۲ کشته در استان مسکو، ۷ مورد در استان نووسیبیرسک، در تولا و استان سِوِردْلوفسک هر کدام ۵ مورد، در هر مناطق چون سنت پترزبورگ و جمهوری کومی و کاستروما و اومسک و نیژنی نوگوراد و کراسنایارسک و مناطق استاوپول کرای سه مورد به ثبت رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403