فرماندار کاشان: خواسته‌های به حق مردم نباید روی زمین بماند


فرماندار کاشان: خواسته‌های به حق مردم نباید روی زمین بماند

کاشان- ایرنا- فرماندار ویژه کاشان گفت: خواسته‌های قانونی و به حق مردم نباید روی زمین بماند و با تلاش مضاعف باید رسیدگی و مرتفع شود.

علی‌اکبر مرتضایی روز یکشنبه در دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، بر اهمیت رسیدگی به درخواست‌های مردمی تاکید کرد و افزود: رسیدگی نکردن به‌هنگام به خواسته‌های مردمی موجب هدر رفتن منابع انسانی و انرژی می‌شود و مشکلات بسیاری را به همراه می‌آورد؛ از این رو دستگاه‌های اجرایی باید با انسجام و هماهنگی برای رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف گام بردارند.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری در پایداری منابع دشت کاشان، بیان کرد: یکی از راهکارهای متداول در نگهداری آب برای مصارف کشاورزی، توجه به آبخیزداری و ایجاد بندهای خاکی و استخرهای ذخیره آب است که با توجه به توپوگرافی منطقه، بازدهی خوبی دارد.

فرماندار ویژه کاشان همچنین لزوم تکمیل طرح‌های نیمه تمام را یادآور شد و اضافه کرد: برای تکمیل طرح ساخت استخر ذخیره آب بزرگ روستای رحق، ۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز است؛ این که مبلغ می‌تواند گره‌گشای مشکلات مردم این روستا باشد، از محل اعتبارهای شهرستانی اختصاص پیدا کرد.

مهرداد مرادمند، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز در این دیدار با قدردانی از همراهی و حمایت‌های فرمانداری کاشان، از اختصاص بودجه‌ای به قنات‌ها و بحث‌های کشاورزی خبر داد و برای اهتمام جدی در تکمیل طرح مشارکتی استخر بزرگ روستای رحق نیز قول پیگیری و مساعدت داد.

۶ هزار و ۳۰۰ هکتار زمین زراعی و ۹ هزار هکتار باغ و گلخانه در کاشان وجود دارد و بیش از ۱۰ هزار خانوار در بخش کشاورزی این شهرستان فعالیت دارند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس