برگرداندن عشق به زندگی، نوین‌بینش به شما کمک می‌کند


برگرداندن عشق به زندگی، نوین‌بینش به شما کمک می‌کند

تیم روانشناسی نوین‌بینش از اعضایی ثابت تشکیل شده که این هم یک دلیل دیگر برای انتخاب کارشناسان آن است. 

برگرداندن عشق به زندگی، نوین‌بینش به شما کمک می‌کند
یک رابطه گرم و صمیمی داشتید، اما یک دفعه همه چیز به هم ریخت، اشتباهاتی پیش آمد و سوءتفاهم‌هایی. هیچ کدام هم عمدی نبود، ناخواسته پیش آمد و کل رابطه را به هم ریخت، کل رابطه‌ای که سال‌ها با هم ساخته بودید، زیر سئوال رفت. تمام شد، دود شد رفت هوا. شاید هم رابطه، طولانی نبود، یک رابطه کوتاه نامزدی، اما بالاخره برایتان ارزشمند بود، برای هر دوتان.
حالا زانوی غم بغل کرده‌اید و کاسه چه کنم چه کنم دستتان گرفته‌اید. خب، طبیعی است. می‌خواهید رابطه از دست رفته‌تان را برگردانید، می‌خواهید عشقتان دوباره بازگردد و عشق در زندگی‌تان جاری شود، درست مثل قبل، اما چطوری؟

برگرداندن عشق به زندگی، نوین‌بینش به شما کمک می‌کند
قاعدتا برگرداندن رابطه با صحبت‌های معمولی و متداول روزانه، با مشورت گرفتن از دوست و همسایه اتفاق نمی‌افتد. شما به نظرات تخصصی در این زمینه نیاز دارید. اما منظور نظرات هر کسی نیست. شاید فکر کنید که می‌توانید به توصیه‌هایی که در هر سایت روانشناسی منتشر شده، اعتماد کنید. اما این هم اشتباه است. بسیاری از افرادی که در این سایت‌ها مشاوره می‌دهند، آموزش و تخصصی در این زمینه ندیده‌اند. شما باید از یک کاربلد بهره بگیرید. نمی‌دانید از نظرات کدام متخصص باید استفاده کنید؟ ما به شما کارشناسان تیم نوین‌بینش را معرفی می‌کنیم.

چرا نوین‌بینش؟
می‌پرسید چرا نوین‌بینش؟ سئوال بجایی است که پاسخ‌های زیادی دارد.
نوین بینش، یک تیم تحقیقاتی و پژوهشی است که مدیریت آن را شاهین زند بر عهده دارد.
شاهین زند، چهار کتاب و صدها مقاله مرتبط با روانشناسی عشق و مهارت‌های ارتباطی منتشر کرده است که نشان از تجربه بالای او دارد. عناوین این کتاب‌ها عبارت است از: بازگشت به عشق و ازدواج، کتاب مدار جذب و ازدواج، مهارت‌های زندگی پس از ازدواج و کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم.
این کتاب‌ها به شما تکنیک‌های کاربردی و عملی در حوزه روابط عاطفی را آموزش می‌دهند. همه آنها ثبت شده و مجوز نشر دریافت کرده اند.
متخصصان نوین‌بینش دارای مدارک عالی در زمینه روانشناسی هستند. با این حساب اگر در مورد دانش کافی متخصصان سئوالی داشتید، حتما این سئوال و ابهام برطرف شده.
تیم روانشناسی نوین‌بینش از اعضایی ثابت تشکیل شده که این هم یک دلیل دیگر برای انتخاب کارشناسان آن است.

برگرداندن عشق به زندگی، نوین‌بینش به شما کمک می‌کند
تفاوت نوین‌بینش با سایر تیم‌ها
تفاوت اصلی تیم نوین بینش با دیگر مراکز آنلاین، شفافیت و صداقت آن در معرفی فعالیت‌ها و تخصص اعضای تیم است.
تیم نوین‌بینش شامل افراد متخصصی است که به صورت انحصاری، تخصصی و تیمی با یک روش و متد مشخص و هماهنگ با یکدیگر همکاری می‌کنند. آنها فقط یک هدف دارند: نشر و آموزش کاربردی کتاب‌هایشان.
مسئولیت اصلی این تیم، انجام تحقیق، پژوهش، مطالعه، ترجمه، تولید محتوا، نشر و عرضه محصولات فرهنگی و آموزشی در حوزه روابط عاطفی است.

چرا کتاب‌های نوین‌بینش
قبل‌تر گفتیم که شاهین زند، مدیر و موسس سایت نوین‌بینش، کتاب‌ها و مقالات متعددی را در حوزه روانشناسی منتشر کرده. این کتاب‌ها برای افرادی نوشته شده که در حال طلاق یا جدایی هستند، شاید هم این مرحله را پشت سر گذاشته‌اند، اما می‌خواهند به عشق و زندگی گذشته خود بازگردند. حتی اگر جزو این افراد نیستید، هم کتاب‌های این سایت مفید است. شاید بخواهید یک رابطه عاطفی را شروع کنید یا قصد ازدواج دارید، این مقالات باز هم کمک‌کننده‌اند. آنها همه تکنیک‌های مهارت‌های ارتباطی مثل ارتباط کلامی، غیر کلامی، پیامی و از راه دور در رابطه با بازگشت عشق را به شما آموزش می‌دهند.

پشتیبانی آنلاین
کتاب‌ها و مقاله‌های نوین‌بینش بر اساس آخرین اطلاعات به روز می‌شوند بنابراین محتوایی کامل دارند. این کتاب‌ها روش مطالعه‌محور دارند و همراه با ۶ روز ارتباط آنلاین با پشتیبانی انحصاری روانشناسان نوین‌بینش، ارائه می‌شوند. این ارتباط به صورت رایگان است که نشان می‌دهد شما توسط یک تیم همیشه آنلاین مورد مراقبت عاطفی قرار می‌گیرید.
پشتیبانی تخصصی کتاب‌ها به مدت 10 تا 12 روز صورت می‌گیرد و پس از آن هم پشتیبانی عمومی به صورت 3 ماه انجام می‌شود.
شما از طریق شماره ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ می‌توانید به صورت رایگان و ۲۴ ساعته از خدمات عمومی و رایگان تیم نوین‌بینش استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟