پرداخت حقوق 2 میلیون یوانی هواوی به کارکنان نخبه برای مقابله با تحریم‌ها


پرداخت حقوق 2 میلیون یوانی هواوی به کارکنان نخبه برای مقابله با تحریم‌ها

 رسانه کلیک – به نظر می‌رسد هواوی می‌خواهد از همه منابع خود برای مقابله با تحریم‌های خارجی استفاده کند و به کارکنان نخبه خود حقوق 2 میلیون یوانی بپردازد. در سال‌های اخیر هواوی با فشارهای شدیدی به دلیل تنش‌های تجاری بین چین و ایالات متحده روبه‌رو شده است. این کمپانی در حال حاضر تلاش می‌کند […] نوشته پرداخت حقوق 2 میلیون یوانی هواوی به کارکنان نخبه...

همراه اول در کلیک

رسانه کلیک – به نظر می‌رسد هواوی می‌خواهد از همه منابع خود برای مقابله با تحریم‌های خارجی استفاده کند و به کارکنان نخبه خود حقوق ۲ میلیون یوانی بپردازد.

در سال‌های اخیر هواوی با فشارهای شدیدی به دلیل تنش‌های تجاری بین چین و ایالات متحده روبه‌رو شده است. این کمپانی در حال حاضر تلاش می‌کند تا از این وضعیت رها شود. همچنین به دلیل نوآوری‌های زیادی که در صنعت مخابرات دارد، توانسته است نسل جدید شبکه‌های مخابراتی را توسعه دهد و نفوذ زیادی در این صنعت پیدا کند. اما در حال حاضر به دلیل تهدیدهای بزرگ ایالات متحده، هواوی محدودیت زیادی برای دسترسی به فناوری‌ها و ابزارهای جدید، به‌ویژه در حوزه نیمه‌هادی‌ها دارد.

با وجود اینکه تحریم‌ها و تهدیدها هواوی را تحت فشار گذاشته‌اند، این کمپانی تلاش می‌کند تا با بهره‌برداری صحیح از منابع انسانی مشکلات خود را از بین ببرد. امروزه صنعت فناوری رقابت‌های زیادی دارد. هواوی علاوه بر فشارهای حاصل از تحریم، تحت فشارهای اقتصادی زیادی به دلیل بحران ویروس کرونا نیز هست. در حال حاضر همه شرکت‌های سراسر جهان به دنبال راهی برای بازگشت به وضعیت عادی جدید هستند، هواوی نیز باید به سرعت این چالش‌ها را برطرف کند.

حقوقی که هواوی در حال حاضر برای کارکنان نخبه خود در نظر گرفته است با حقوق پایه فعالان حوزه مالی در ایالات متحده برابر است. در حقیقت این موقعیت‌ها در ایالات متحده آمریکا در حوزه‌هایی مانند مالی و محاسباتی دیده می‌شود که کارمندان تازه‌کار آن‌ها حقوقی تا ۲۰۰ هزار دلار دریافت می‌کنند. این حقوق بیشترین میزان پرداخت هواوی به کارکنان نخبه و تازه‌کار خود خواهد بود.

افراد نخبه که به تازگی وارد هواوی می‌شوند باید مراحل مختلفی را طی کنند؛ زیرا بررسی‌های زیادی روی این افراد انجام می‌شود و در مرحله نهایی مدیر مستقیم آینده شرکت با آن‌ها مصاحبه می‌کند. حوزه نیمه‌هادی‌ یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که این کمپانی قصد توسعه آن را دارد و برای آن نیرو استخدام می‌کند. این کمپانی با نزدیک شدن به اجرای تحریم‌های آمریکا باید به سرعت راهی برای توسعه فناوری در داخل شرکت خود پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟