دانلود فیلم و سریال خارجی + تماشای آنلاین فیلم های ایرانی از رسانه آپ مدیا


دانلود فیلم و سریال خارجی + تماشای آنلاین فیلم های ایرانی از رسانه آپ مدیا

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی را با بالاترین کیفیت به صورت نیم بها و آنلاین از سایت اینترنتی دانلود فیلم آپ مدیا مشاهده نمایید.

. آپ مدیا جزو رسانه های برتر در زمینه تولید محتوای فیلم در ایران است به صورتی که فیلم و سریال ها به صورت اختصاصی دوبله و زیر نویس میشوند ، این رسانه به صورت کاملا قانونی فعالیت خود را آغازه کرده و ملاک کار خود را بر اساس بهبود به وضعیت فیلم و سریال های نمایش خانگی در نظر گرفته است که متاسفانه به دلایلی هنوز فرهنگ استفاده از فیلم های قانونی در فضای وب رایج نشده و شاهد تخلف در زمینه کپی رایت و پرداخت نکردن حق محصول هستیم. دانلود رایگان فیلم های خرید قانونی و تکثیر به صورت عموم یک دزدی فرهنگی است چراکه حق تولید کنندگان پرداخت نمیشود و ضرر های زیادی به عوامل ساخت فیلم میزند. آپ مدیا از ابتدا سعی کرده در وب سایت با ترغیب این نوع فرهنگسازی کاربران را مجاب به استفاده از پرداخت فیلم ها کند. حجم اینترنت مصرفی در آپ مدیا برای تمامی مشترکین سرویس دهنده های اینترنت نیم بها محاسبه میگردد که باید امیدوار بود در آینده حجم مصرفی را به رایگان تبدیل کرد تا نگرانی بابت ترافیک مصرفی نیز نداشته باشید.

دانلود فیلم و سریال های خارجی در آپ مدیا نیز متناسب با فرهنگ ایرانی قرار میگیرد و از هر گونه فیلم حاوی صحنه های غیر اخلاقی پرهیز شده تا کسانی که علاقمند هستند فیلم و سریال های خارجی را با خیال راحت با خانواده ببینید دیگر نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند. برخی از فیلم های سایت دوبله اختصاصی شده که در دیگر سایت های دیده نمیشود و از طرفی مهم ترین عامل برتری از دیگر وب سایت های فیلم به روز بودن در زیر نویس شدن و قرار گرفتن نسخه اصلی فیلم های خارجی است که وارد مرحله پخش شدند. آرشیو کامل فیلم های خارجی در سایت آپ مدیا نیز نیاز تمام مخاطبان را برطرف میکند ، طبقه بندی فیلم های بر اساس سال تولید ، ژانر های سینمایی و نام هنرمندان صورت گرفته که میتوانید با حجم های مختلف در نسخه های زبان اصلی و دوبله فارسی به صورت آنلاین تماشا کنید.

دانلود فیلم و سریال خارجی + تماشای آنلاین فیلم های ایرانی از رسانه آپ مدیا

دانلود جدیدترین سریال های نمایش خانگی

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی جدیدترین سریال در حال پخش نمایش خانگی است که با استقبال زیادی رو به رو شد ، یک سریال پرستاره با حضور امیر آقایی ، مهدی سلطانی ، نیکی کریمی ، امین حیایی ، سینا مهراد ، امین تارخ و کامبیز دیرباز که نویسنده و تهیه کننده این سریال برعهده حامد عنقا است. سریال آقازاده به یک درام سیاسی اجتماعی است که به شخصیت یک آقازاده و تخلفات سیاسی اقتصادی او میپردازد. این سریال هر هفته جمعه ساعت 12 ظهر یک قسمت جدید عرضه میشود که میتوانید از آپ مدیا مشاهده کنید.

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی دومین سریال عاشقانه او که در سه فصل وارد نمایش خانگی شد و هم اکنون به قسمت های انتهایی فصل سوم نزدیک میشود. سریالی پر بیننده که البته با انتقادات زیادی رو به است از جمله طولانی بودن سریال و تشبیه با سریال های ترکیه ای که باید ببینیم منوچهر هادی در تجربه سوم خودش در سریال گیسو چگونه عمل خواهد کرد. سریال دل با نقش آفرینی حامد بهداد ، ساره بیات ، یکتا ناصر ، کوروش تهامی و بیژن امکانیان هر هفته چهارشنبه ها ساعت هشت صبح از سایت آپ مدیا پخش میشود.

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی که نزد نمایش خانگی بسیار محبوب شد و این روزها تنها چند قسمت دیگر به پایان آن نزدیک است. اولین تجربه مصطفی کیایی در سریال نمایش خانگی بسیار خوب عمل کرده و از بازخورد این سریال در فضای مجازی مشخص است چقدر این سریال پربیننده و پرمخاطب شد. در سریال هم گناه محسن کیایی ، مهتاب کرامتی ، پرویز پرستویی ، مهدی پاکدل و رویا تیموریان هنرنمایی میکنند. سریال هم گناه در دو فصل دوازده قسمتی وارد نمایش خانگی شد و هر هفته دوشنبه ها سریال پخش میشود.

سریال موچین یک سریال طنز با حال و هوای سریال های دهه هشتاد اینبار به صورت مدرن تر که به کارگردانی حسین تبریزی با حضور حمید لولایی ، مرجانه گلچین ، علی صادقی ، امیر نوری و مهران رجبی هر هفته چهارشنبه در نمایش خانگی به پخش میرسد. سریال موچین یک سریال کمدی جذاب با کمدین های قدیمی ایرانی که یک ماه از پخش سریال میگذرد و پیش بینی میشود با حضور این سریال در نمایش خانگی شاهد پخش بیشتر سریال هایی در این سبک و سیاق در نمایش خانگی باشیم.

جدیدترین دانلود سریال های ایرانی را از وب سایت اینترنتی آپ مدیا دنبال کنید.

دانلود فیلم و سریال خارجی + تماشای آنلاین فیلم های ایرانی از رسانه آپ مدیا

معرفی فیلم و سریال های خارجی

فیلم The Voices 2020 یا فیلم صداها 2020 از جدید ترین فیلم های منتشر شده در سال 2020 و در ژانر ترسناک و هیجان انگیز ، محصول کشور آمریکا به کارگردانی Wesley Alley و نویسندگی Bradley Fowler است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که زنی جوان دور از خانه و خانواده اش افتاده است و در تلاش است تا پناهگاهی برای خود پیدا کند تا سلامت خود و خواهرش را بازگرداند. امتیاز این فیلم 3.6 از 292 رای در سایت IMDB بوده است.

فیلم Proximity 2020 ، یکی دیگر از فیلم های سال 2020 و پر بازیدید را می توان فیلم مجاورت را نام برد چرا که این فیلم با داستانی فوق العاده توانسته نظرات زیادی از کاربران را به خود اختصاص دهد . این فیلم در ژانر درام و علمی تخیلی می باشد و کارگردانی و نویسندگی این مجموعه را Eric Demeusy بر عهده داشته است و در تاریخ 15 May 2020 منتشر شده است.

فیلم Inheritance 2020 یا فیلم وراثت ، فیلمی در ژانر درام و راز آلود و به کارگردانی Vaughn Stein و نویسندگی Matthew Kennedy ، محصول سال 2020 کشور آمریکا است . داستان این فیلم درباره ی زندگی تهدید آمیزی است که بعد از فوت مردی شروع میشود و...

فیلم Extraction 2020 یا فیلم استخراج را می توان یکی از معروف و پر بازیدید ترین فیلم 2020 نام برد ، چرا که بازیگران این فیلم شناخته شده و حتی بازیگر ایرانی کشور عزیزمان ایران ، گلشیفته فراهانی در این فیلم حضور دارد و به همین دلیل مخاطبان زیادی در سراسر جهان و کشور ایران داشته است . این فیلم در ژانر اکشن و محصول کشور آمریکا در سال 2020 است و کارگردانی این مجموعه را Sam Hargrave بر عهده دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که پسر فردی قاچاقچی دزدیده می شود و پدر او برای نجات پسرش فردی ماهر به نام راک را استخدام می کند و.... . این فیلم در تاریخ 24 آپریل 2020 منتشر شد.

سریال The Walking Dead یا مردگان متحرک یا The Walking Dead ، که جدیدترین فصل آن یعنی فصل 10 است به کارگردانی Frank Darabont ، Angela Kang میباشد . اگر شما به دنبال سریالی ترسناک و دلهره آور هستید این سریال به شما پیشنهاد می شود . خلاصه داستان این فیلم درباره ی ریک و گروه متحدش است که در جنگی تمام عیار مقابل نیگان و ناجیان قرار می گیرند. این سریال امتیاز 8.2 را از 824,386 رای در سایت IMDB دریافت کرد.

سریال Chernobyl یا چرنوبیل در ژانر درام و هیجان انگیز ، محصول سال 2019 کشور آمریکا است . بازیگران این فیلم را می توان Jessie Buckley ، Jared Harris ، Stellan Skarsgård نام برد و کارگردانی این مجموعه Craig Mazin است . این سریال در 9 مه 2019 در ایالات متحده و در 7 مه 2019 در بریتانیا به نمایش درآمد و در 3 ژوئن 2019 به پایان رسید.

لینک سایت آپ مدیا

دانلود فیلم جدید با کیفیت عالی از سایت آپ مدیا : upmedia.me

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...