اجرای نظام هماهنگ حقوق مستمری بگیران دردی از بازنشستگان درمان نمی کند


اجرای نظام هماهنگ حقوق مستمری بگیران دردی از بازنشستگان درمان نمی کند

عضو هیات رئیسه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان ساری گفت:اجرای نظام هماهنگ حقوق مستمری بگیران؛ دردی از بازنشستگان درمان نمی کند.

به گزارش گلستان ۲۴؛ نبی رسولی با اشاره به تورم وگرانی سرسام آور در کشور، گفت: هزینه های یک خانوار ۴ نفره حداقل ۶ تا ۷ میلیون تومان برآورد می شود؛ با این وضعیت، یک بازنشسته با ماهی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان چه کند؟

این فعال با سابقه کارگری در مازندران ضمن انتقاد از نوع نگاه مسئولین به وضعیت معیشتی کارگران و بازنشستگان گفت: درحالی که قرار بود بازنشستگان تامین اجتماعی مشمول افزایش حق مسکن و بن کالا باشند؛ مسئولین محترم با یک طرح همسان سازی حقوق،پرونده را بستند و بازنشستگان ماندند و مشکلاتی که لاینحل می مانند.
این عضو کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان ساری با بیان این مطلب که درحال حاضر ۶۰ تا ۷۰ درصد بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل ها را دریافت می کنند، گفت: وضعیت معیشتی بازنشستگان افتضاح است و باید در این شرایط سخت؛ تحت حمایت قرار گیرند.
رسولی گفت: انصاف نیست بعد از عمری تلاش برای اعتلای صنعت و اقتصاد کشور، بازنشستگان احساس شرمندگی و خرد شدن کنند! منبع/ایلنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !