مانع بزرگ محقق شدن رویای شیرین لژیونر پرسپولیسی


مانع بزرگ محقق شدن رویای شیرین لژیونر پرسپولیسی

درحالی که از پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون به عنوان سه مشتری جذاب طارمی نام برده می شود اما این انتقال یک مانع بزرگ دارد. نوشته مانع بزرگ محقق شدن رویای شیرین لژیونر پرسپولیسی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مانع بزرگ محقق شدن رویای شیرین لژیونر پرسپولیسی

طارمی احتمالا به دلیل حضور سرمربی این فصل ریو آوه در براگا راهی این تیم می شود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۶
مانع بزرگ محقق شدن رویای شیرین لژیونر پرسپولیسی

درحالی که از پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون به عنوان سه مشتری جذاب طارمی نام برده می شود اما این انتقال یک مانع بزرگ دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طارمی ستاره سابق پرسپولیس این فصل در لیگ پرتغال و در ترکیب ریوآوه نمایش درخشانی داشت و موفق شد با ۱۸ گل زده عنوان مشترک آقای گلی در این لیگ را به دست بیاورد.

درحالی که از پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون به عنوان سه مشتری جذاب طارمی نام برده می شود اما براگا دیگر تیم پرتغالی هم طارمی را در لیست خرید خود برای فصل بعد قرار داده است.

طار‌می که با توجه به درخشش در این فصل فرصت حضور در سه غول فوتبال پرتغال را دارد ممکن است به دلیل حضور سرمربی این فصل ریو آوه در براگا راهی این تیم شود. موضوعی که طارمی پیش از این هم به آن اشاره کرده بود.

کارواخال که با پایان فصل به عنوان سرمربی براگا انتخاب شده در تلاش است تا هر طور شده شاگرد سابق خود در ریوآوه را به خدمت بگیرد. نشریه آبولای پرتغال خبر داده که کارواخال در این خصوص شخصا با مدیران ریوآوه برای جذب طارمی تماس گرفته است.

باید دید طار‌می در نهایت راهی کدام تیم خواهد شد. اصرار سرمربی سابق ریوآوه ممکن است فرصت حضور در یکی از سه غول بنفیکا را از مهاجم تیم ملی کشورمان بگیرد. فرصتی که ممکن است برای طارمی که ۲۸ سالگی را پشت سر گذاشته دیگر اتفاق نیفتد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس