بانوان اردبیل صاحب پایگاه قهرمانی شدند


بانوان اردبیل صاحب پایگاه قهرمانی شدند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بانوان ورزشکار این استان هم صاحب پایگاه قهرمانی شدند تا بدون دغدغه تمرین کرده و بیش از پیش در میادین ورزشی درخشیده و افتخارآفرینی کنند.

به گزارش ایرنا ، سجاد انوشیروانی روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا استان اردبیل بمناسبت روز خبرنگار افزود: استان اردبیل اولین استانی در کشور است که صاحب ۲ پایگاه قهرمانی مجزا یکی مختص خانم‌ها و دیگری برای آقایان می‌باشد.

وی اظهارداشت: اعتقاد داریم که در صورت حمایت و تامین زیرساخت‌های لازم بانوان استان نیز همانند مردان حرف‌های زیادی برای گفتن در میادین مهم ورزشی خواهند داشت و افتخارات زیادی برای کشور و استان کسب خواهند کرد.

وی تکمیل و اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام را یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان دانست و گفت: هم اکنون عملیات عمرانی ۱۰ پروژه راکد و نیمه‌تمام ورزشی استان دوباره آغاز شده و در حال اجرا است و در صورت تخصیص بموقع اعتبار حداقل هفت طرح تا آخر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انوشیروانی با اشاره به جداسازی ورزش قهرمانی و همگانی در استان بیان کرد: توسعه و بسط ورزش همگانی یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان بوده اما این به معنی بی‌توجهی به ورزش قهرمانی نیست.

او اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تلاش می‌شود برای همگانی کردن ورزش رشته‌هایی مانند شطرنج، دوچرخه سواری، دومیدانی و گل کوچک در داخل شهرها رونق یابد چرا که توسعه ورزش همگانی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر بنا به دلایلی ورزش اردبیل آن طور که باید نتوانسته زیاد موفق عمل کند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود تا اردبیل به جایگاه حقیقی خود در ورزش برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل جذب حمایت‌های مالی در ورزش را بسیار مهم خواند و افزود: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و در آینده نزدیک با اسپانسرهای ورزشی تفاهم‌نامه‌هایی برای حمایت از ورزش استان در رشته‌های مختلف ورزشی منعقد خواهد شد.

انوشیروانی با بیان اینکه باید عملکرد سمن‌ها در جامعه ملموس و فعالیت‌ها و اقدامات آنها قابل مشاهده و دفاع باشد، اظهار داشت: برای اولین بار مجمع سالیانه سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) در استان برگزار و سمن‌های فعال مورد تشویق و مجوز سمن‌های غیرفعال باطل و حذف خواهد شد.

وی از برنامه‌ریزی در سه حوزه جوانان، ورزش قهرمانی و ورزش همگانی در استان خبر داد و بیان کرد: در دوران کرونا انجمن‌های ورزشی در هشت رشته ورزشی مسابقه برگزار خواهد کرد و اداره کل ورزش برای دوران پسا کرونا برنامه‌ریزی‌های خوبی برای ارتقای ورزش در تمامی زمینه‌ها انجام داده است.

او با بیان اینکه ورزش به لحاظ گستردگی و تنوع ۸۰ درصد اخبار را به خود اختصاص می‌دهد، اضافه کرد: رسانه‌ها در تقویت و توسعه ورزش استان نقش بسزایی دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط