حضور مدیرکل اوقاف در جهاد دانشگاهی البرز


حضور مدیرکل اوقاف در جهاد دانشگاهی البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت:با آمدن لفظ جهاد در عنوان جهاد دانشگاهی این انتظار را ایجاد می‌شود که فعالان این نهاد برای  دستیابی به اهداف خود گام های بلندتری از سایر نهادهای مشابه خود بردارند و به واقع جهادی عمل کنند.

حجت الاسلام علی دشتکی روز یکشنبه ۱۹ مرداد در بازدید از جهاد دانشگاهی البرز ضمن تبریک ۱۶ مرداد (سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی) با اشاره به اینکه این نهاد یکی رویش‌های انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: استقلال و آزادی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی است و جهاد دانشگاهی طی ۴۰ سال گذشته با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و ... توانسته مسیر خوداتکایی کشور را هموار کند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در استان‌های مختلف برنامه‌های موثری اجرا می‌کند که بخش کوچکی از آنها اطلاع‌رسانی شده و مردم نسبت به آنها شناخت دارند.

وی توضیح داد: بدون شک یکی از زیرساخت‌های استقلال خود اتکایی است که جهاد دانشگاهی طی چهاردهه فعالیت خود توانسته در مسیر تحقق آن گام بردارد.

حضور مدیرکل اوقاف در جهاد دانشگاهی البرز

این مسئول اضافه کرد: جهاد دانشگاهی با ارائه ایده‌های نوین در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و ... می‌تواند پایه‌های استقلال کشور را محکم‌تر کند و مسیر تحقق اهداف انقلاب را هموار سازد.

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه خوداتکایی امروز ایران مرهون رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب، خون شهدا و حمایت مردم است، افزود: امروز ایران در بحث استقلال حتی یک قدم جلوتر از کشورهایی قرار دارد که در این زمینه ادعای کدخدایی دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: با آمدن لفظ جهاد در عنوان "جهاد دانشگاهی" این انتظار را ایجاد می‌شود که فعالان این نهاد برای دستیابی به اهداف خود گام های بلندتری از سایر نهادهای مشابه خود بردارند و به واقع جهادی عمل کنند.

وی اظهار کرد: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال، مهارت آموزی و ... همواره مثال زدنی بوده و خروجی مشهودی داشته است.

این مسئول توضیح داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز آمادگی دارد تا با تعریف طرح‌های مشترک و انعقاد تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی بخشی از مشکلات پیش روی استان را در حوزه آسیب‌های اجتماعی، اشتغال، زنان سرپرست خانوارو... از میان بردارد.

حجت الاسلام دشتکی گفت: تولید بذرهای هیبریدی و افزایش بهره وری موقوفات استان از دیگر زمینه‌هایی است که جهاد دانشگاهی و اوقاف می‌توانند با هم همکاری داشته باشند.

وی در ادامه ضمن تبریک ۱۷ مرداد (روز خبرنگار) افزود: خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا) دو رسانه زیر مجموعه جهاد دانشگاهی هستند که در شفافیت و صحت اخباری که منتشر کرده‌اند به الگوی دیگر رسانه‌ها تبدیل شده و مردم نیز از آنها به عنوان مرجعی مهم برای اطلاع از اخبار به روز یاد می کنند.

وی گفت: هم بخش دولتی و هم مردم به این دو رسانه اعتماد دارند و جریانات و اتفاقات به روز جامعه را از دریچه این دو خبرگزاری رصد می کنند.

حضور مدیرکل اوقاف در جهاد دانشگاهی البرز

حضور مدیرکل اوقاف در جهاد دانشگاهی البرز

حضور مدیرکل اوقاف در جهاد دانشگاهی البرز

حضور مدیرکل اوقاف در جهاد دانشگاهی البرز

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا