برخورد با اراذل و اوباش کرمانشاه بدون اغماض است


برخورد با اراذل و اوباش کرمانشاه بدون اغماض است

کرمانشاه- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به درگیری عده‌ای از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های مرکز استان اظهار کرد: دادستانی هرگز چنین رفتارهایی را تحمل نمی‌کند و تمام توان خود را برای برخورد با عوامل حوادث این‌چنینی و مجازات آنها بکار می‌گیرد.

روابط عمومی دادسرای مرکز کرمانشاه روز یکشنبه به نقل از شهرام کرمی اعلام کرد: در درگیری عده ای از اراذل و اوباش در یکی از خیابان های کرمانشاه طی روزهای گذشته، تعدادی از اوباش به مغازه یکی از کسبه بلوار شهید مصطفی امامی حمله‌ور شده و ضمن وارد کردن خساراتی به مغازه، صاحب مغازه را نیز مجروح کردند.

وی تصریح کرد: متاسفانه چندساعتی پس از وقوع این درگیری فیلم آن بسرعت در فضای مجازی منتشر شد و نگرانی هایی را بین شهروندان ایجاد کرد.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: در این راستا، از فرماندهی انتظامی استان درخواست پیگیری سریع و دستگیری عاملین این حادثه را داشتیم که منجربه دستگیری تعدادی از اراذل مذکور شد.

کرمی با تاکید بر اینکه انجام چنین اقداماتی در جامعه مغایر با فرهنگ عمومی و موجب رعب و وحشت و کاهش احساس امنیت در میان شهروندان است، گفت: تعدادی از اراذل فراری هم تحت پیگیرد قانونی قرار گرفته اند و پرونده این درگیری در دادسرای عمومی و انقلاب استان تشکیل شده و رسیدگی آن به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا