آذین بندی آستان مقدس عباسی همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم


آذین بندی آستان مقدس عباسی همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم

همزمان با فرا رسیدن عید غدیر خم صحن و سراى آستان قدس عباسی براى بزرگداشت عید الله اکبر آذین بندى و آکنده از شادی و سرور شده است.

به گزارش خبرگزرای شبستان به نقل از الکفیل، همزمان با فرا رسیدن عید غدیر خم صحن و سراى آستان قدس عباسی براى بزرگداشت عید الله اکبر آذین بندى و آکنده از شادی و سرور شده است.

به همین مناسبت دیوارهای صحن و سراى آستان قدس عباسی با نصب پارچه نوشته هایی حاوى مضامین ولایت همیشگی به حضرت امیر المومنین علی بن أبی طالب(ع) جهت ابراز شادمانى پیروان اهل بیت (علیهم السلام) نسبت به امامت حضرت علی و جانشینی ایشان بعد از پیامبر اکرم (صلّى الله علیه وآله) آذین بندی شد.

در هجدهم ماه ذی الحجه سال دهم هجری امام علی بن ابی طالب (علیه السلام) به عنوان امیر مومنان و جانشین پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (صلّى الله علیه وآله) انتخاب شدند و شنبه آینده (18 ذی الحجّه 1441هـ) سالروز این مناسبت سعید و عطرآگین است.

آستان قدس عباسی در راستای پایبندی به دستورات پیشگیرانه صادره از اداره بهداشت کربلای معلی و توصیه های مرجعیت عالی دینی و نیز به دلیل شرایط بهداشتی عراق تصمیم گرفت هیچ فعالیت ویژه ای را به این مناسبت برگزار نکند.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن