توزیع 800 پرس غذا در بین نیازمندان محله مسجد 


توزیع 800 پرس غذا در بین نیازمندان محله مسجد 

حسن بهرامی گفت: در راستای اجرای طرح اطعام غدیر 800 پرس غذای گرم در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد که از این تعداد 450 پرس غذا هم زمان با شب عید غدیر و تعداد 350 پرس نیز امروز توزیع شد.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: در راستای اجرای طرح اطعام غدیر ۸۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد که از این تعداد ۴۵۰ پرس غذا هم زمان با شب عید غدیر و تعداد ۳۵۰ پرس نیز امروز توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت افزود: علاوه بر این به منظور حفظ سلامت نیازمندان محله، تعداد ۲۰۰ عدد ماسک قابل شستشو در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد.

وی بیان کرد: شامگاه گذشته با همت بچه مسجدی های کانون و با همکاری هیئت امنای مسجد، جشن مجازی عید غدیر به صورت زنده از طریق اینستاگرام برگزار شد.

بهرامی ادامه داد: یکی از برنامه های این جشن، سخنرانی توسط حجت الاسلام احمدی بود که وی در باب فلسفه غدیر و تبیین جایگاه امامت و ولایت سخن گفت.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت ابراز کرد: اجرای مولودی توسط امیر محمدی مداح اهل بیت علیهم السلام، برگزاری مسابقه و اهدا جوایز از دیگر برنامه های این جشن بود.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه های کانون در دهه امامت و ولایت، راه اندازی پویش من غدیری ام، بود و علاقمندان برای شرکت در این پویش، پروفایل پیام رسان های خود را در فضای مجازی به لوگوی با محتوای # من - غدیری - ام تغییر دادند.

بهرامی عنوان کرد: علاوه بر این از عید قربان تا عید غدیر مسابقه مجازی در بخش های شعر، نقاشی، قصه گویی ویژه کودکان راه اندازی کرده و به همین منظور کودکان می بایست با کمک والدین آثار تولیدی خود را به گروه مجازی قصه گویان علوی ارسال کنند و ما نیز پس از بررسی این آثار، به بهترین ها جوایزی اهدا کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت یادآور شد: هم زمان با عید قربان، ۳ راس گوسفند نذری نیز قربانی شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد توزیع شد.

وی در خاتمه از هیئت امنای مسجد، مرکز نیکوکاری و اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام برای اجرایی شدن برنامه های دهه امامت و ولایت تشکر کرد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022