برنامه‌های کمیته بانوان بنیاد بین‌المللی غدیر برای دهه امامت و ولایت


برنامه‌های کمیته بانوان بنیاد بین‌المللی غدیر برای دهه امامت و ولایت

افتخاری با تشریح برنامه‌های کمیته بانوان بنیاد بین‌المللی غدیر در دهه امامت و ولایت، گفت: اعزام 110 کاروان تکریم و تجلیل از کادر پزشکی و جهادگران فرهنگی در تهران و استان‌ها و برگزاری شب شعر بانوان و نوحه‌سرایان غدیری ازجمله این برنامه‌ها است.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت به نقل از بنیاد بین المللی غدیر، «لاله افتخاری» اظهار کرد: از آنجا که غدیر مُهر اکمال دین اسلام و نبوت است تمامی افرادی که تحت ولایت ولی خدا قرار می گیرند اعم از زن و مرد نسبت به آن وظیفه دارند.

رئیس کمیته بانوان بنیاد بین المللی غدیر ادامه داد: لذا این بنیاد در سال ۱۳۹۸ کمیته بانوان را با دو هدف گسترش و تعمیق فرهنگ غدیر در میان جامعه زنان و خانواده و نیز بهره گیری از ظرفیت های جامعه زنان جهت تعمیق و گسترش فرهنگ غدیر در جامعه راه اندازی کرد.

افتخاری تاکید کرد: کمیته بانوان برای دستیابی به اهداف مذکور، به ایجاد ساختارهای لازم همچون شورای مرکزی، کارگروه های استانی بانوان، شورای علمی و... اقدام کرد و برای تمامی ایام سال با تاکید بر دو مناسبت میلاد نور و دهه امامت و ولایت برنامه هایی را در نظر گرفته است.

وی درباره این برنامه ها ابراز کرد: بعضی از این برنامه ها عبارتند از برگزاری همایش علمی - پژوهشی بین المللی بانوان غدیری با همکاری وزارتخانه ها و دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی معتبر همچون وزارت علوم، دانشگاه الزهرا(س) و ... تا سال آینده و برگزاری پیش همایش های علمی آن، برگزاری همایش بین المللی «بانوان، مدافعان حریم ولایت» در دهه امامت و ولایت با همکاری دانشگاه های الزهرا(س)، ادیان و مذاهب، معاونت بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین و ... .

افتخاری اضافه کرد: راه اندازی کاروان های شادی غدیر، اعزام ۱۱۰ کاروان تکریم و تجلیل از کادر پزشکی و جهادگران فرهنگی در تهران و استان ها و شهرستان های کشور با همکاری بسیج طلاب و استادان حوزه های علمیه خواهران کشور و فرهنگسرای نهج البلاغه و بسیج مداحان، برگزاری شب شعر بانوان و نوحه سرایان غدیری و راه اندازی کانال غدیریه بانوان ازجمله دیگر برنامه های کمیته بانوان ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت است.

وی در پایان انجام برنامه های تبلیغی ترویجی با مشارکت و بهره گیری از ظرفیت های سازمان ها و نهادها همچون شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش را نیز از دیگر برنامه های مهم این کمیته اعلام کرد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح