توزیع بیش از یک هزار غذای گرم بین نیازمندان همزمان با عید غدیر به همت کانون «مجمع محبین اهل بیت (ع)» شیراز


توزیع بیش از یک هزار غذای گرم بین نیازمندان همزمان با عید غدیر به همت کانون «مجمع محبین اهل بیت (ع)» شیراز

عرشی با اشاره به توزیع بیش از یک هزار و 500 پرس غذای گرم بین نیازمندان توسط کانون «مجمع محبین اهل بیت (ع)» شیراز، گفت: این اقدام جهادی به تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) و با همکاری مردم و خیرین در صبح عید غدیر انجام شد.

«مهدی عرشی» با اشاره به اجرای برنامه های عید غدیر خم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: با توجه به وضعیتی که با شیوع ویروس بیماری کرونا به وجود آمده است، شرایط اقتصادی نیز برای برخی اقشار سخت شده و آسیب هایی نیز وارد شده است که کاهش درآمد را به دنبال داشته است بنابراین در این شرایط با الهام از آموزه های دینی برنامه های مناسبتی نیز رنگ و بویی دیگر دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «مجمع محبین اهل بیت (ع)» شیراز با اشاره به توزیع بیش از یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در منطقه «والفجر» شیراز توسط کانون «مجمع محبین اهل بیت (ع)»، گفت: این اقدام جهادی به تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) و با همکاری مردم و خیرین در صبح عید غدیر انجام و غذای گرم بین نیازمندان از قبل شناسایی شده توزیع شد.

معاون فرهنگی «مجمع اسلامی محبین اهل بیت (ع)» و دبیر این مجمع در شعبه «امام حسین (ع)» شیراز با اشاره به توزیع هزاران بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی، گفت: این بسته ها شامل اقلام بهداشتی، مواد ضدعفونی، شوینده و مواد غذایی نظیر برنج، گوشت، مرغ، میوه و صیفی جات است.

وی همچنین از تداوم اجرای برنامه های جهادی و کمک های مومنانه تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا خبر داد و گفت: کمک به یتیمان و نیازمندان در کلام مولا علی (ع) متجلی است و در این خصوص الگوی همه آزادگان و نیک اندیشه حضرت امیرالمومنین (ع) بوده و خواهد بود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟