مراسم روز عید سعید غدیرخم در کانون «غدیر» فسا برگزار شد


مراسم روز عید سعید غدیرخم در کانون «غدیر» فسا برگزار شد

«مسلم علیپور» گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد «غدیر» شهرستان فسا در راستای سلامت اهالی محله جشن عید سعید غدیر خم را امسال به نحو جدیدتر برگزار کرد.

«مسلم علیپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد «غدیر» شهرستان فسا در راستای سلامت اهالی محله جشن عید سعید غدیر خم را امسال به نحو جدیدتر برگزار کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «غدیر» شهرستان فسا افزود: این برنامه با همکاری اعضای محترم هیئت امنا کانون فرهنگی هنری مسجد غدیر پایگاه مقاومت بسیج در قالب کاروان شادی در سطح محله به همراه پخش مولودی خوانی و حرکت موتور سواران با رعایت پروتکل های بهداشتی و با در دست داشتن پرچم های که مزین شده بنام حضرت امیرمومنان علی (ع)، برگزار شد.

وی اضافه کرد: پخش غذای نذری به همراه ماسک و دستکش درب منازل افراد نیازمند از دیگر برنامه های عید سعید غدیر خم بود.

علیپور با یادآوری این مطلب که مراسم جشن عصر دیروز برگزار شد و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، برنامه نورافشانی اجرا شد، تاکید کرد: در پایان برنامه نور افشانی اعضای کانون با حضور امام جماعت مسجد دست به دعا برداشتند و برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام عصر (عج)، سلامتی رهبر معظم انقلاب و همه بیماران و همچنین نابودی این ویروس منحوس کرونا دعا کردند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!