فراخوان شورولت کوروت C8 به خاطر محفظه بار جلو


اوایل ماه جولای بود که گزارش‌هایی درباره باز شدن ناگهانی محفظه بار جلوی شورولت کوروت C8 در حال حرکت منتشر شد. همچنین اخیراً ویدئویی از رخ دادن ناگهانی این اتفاق در شبکه‌های مجازی منتشر شد که کاملاً تکان‌دهنده بود. این گزارش‌ها به دست MHTSA رسیده و در واقع هشت شکایت در وب‌سایت این سازمان به … The post فراخوان شورولت کوروت C8 به خاطر محفظه بار جلو...

اوایل ماه جولای بود که گزارش‌هایی درباره باز شدن ناگهانی محفظه بار جلوی شورولت کوروت C8 در حال حرکت منتشر شد. همچنین اخیراً ویدئویی از رخ دادن ناگهانی این اتفاق در شبکه‌های مجازی منتشر شد که کاملاً تکان‌دهنده بود.

فراخوان شورولت کوروت C8 به خاطر محفظه بار جلو

این گزارش‌ها به دست MHTSA رسیده و در واقع هشت شکایت در وب‌سایت این سازمان به چشم می‌خورد که همگی هم به مشکلی مشابه اشاره داشته‌اند: باز شدن ناگهانی محفظه بار جلو در زمان حرکت و بدون هیچ هشدار قبلی.

جنرال موتورز فراخوانی را برای کوروت C8 اعلام کرده اما شاید این فراخوان ارتباطی با گزارش‌های یاد شده نداشته باشد. گفته می‌شود فراخوان کوروت مدل ۲۰۲۰ به خاطر عدم پاس کردن استاندارد ایمنی خودروی فدرال با شماره ۴۰۱ است که به باز شدن محفظه بار از داخل خودرو اشاره دارد.

فراخوان شورولت کوروت C8 به خاطر محفظه بار جلو

ظاهراً این کوروت های پیشرانه وسط به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ده دقیقه پس از خاموش شدن پیشرانه وارد حالت خواب می‌شوند. شاید دکمه آزاد کردن محفظه بار جلوی خودرو با وارد شدن به این حالت کار نکند و اگر کودک یا شخص کوچکی در محفظه بار گیر کند این امر می‌تواند خطرناک باشد.

فراخوان شورولت کوروت C8 به خاطر محفظه بار جلو

هنوز بیانیه رسمی فراخوان جنرال موتورز در وب‌سایت NHTSA منتشر نشده و هنوز نمی‌دانیم چه تعداد از کوروت های جدید تحت تأثیر این فراخوان قرار گرفته‌اند؛ اما گفته می‌شود این مشکل با کم کردن ولتاژ موردنیاز دکمه باز کردن محفظه بار جلو حل خواهد شد. این کار می‌تواند در نمایندگی‌های شورولت یا حتی در خانه انجام گیرد.

اما جنرال موتورز قبلاً درباره باز شدن ناگهانی محفظه بار جلو بیانیه‌ای به این شرح صادر کرده بود: “پس از رسیدن گزارش‌هایی درباره باز شدن ناگهانی محفظه بار جلوی کوروت ۲۰۲۰ در زمان حرکت تیم مهندسی اقدام به بررسی مشکل بالقوه کرده و در حال تلاش برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی است. ما هنوز نتوانسته‌ایم هیچ مشکلی فنی مرتبط با این وضعیت را پیدا کنیم. ما به دنبال پیدا کردن راه‌هایی برای بهبود هشدارهای باز شدن محفظه بار جلو هستیم.”

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا