توصیه رونالدو به یوونتوس/پیرلو سرمربی یوونتوس شد


ستاره پرتغالی در پیامی که به منظور پایان فصل منتشر کرد یک توصیه برای یوونتوس داشت.هافبک سابق یوونتوس هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

به گزارش سایت طلا، کریستیانو رونالدو فصل را با یک پیروزی تلخ به پایان رساند و نتوانست به همراه یوونتوس به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

مهاجم پرتغالی با منتشر کردن پیامی در اینستاگرامش به ارزیابی این فصل پرداخت و نوشت: فصل ۲۰-۲۰۱۹ طولانی تر از همیشه بود و زودتر از چیزی که انتظار داشتیم برای ما به پایان رسید. اکنون زمان استراحت است و باید فراز و فرود ها را بررسی کرد چون با تفکر انتقادی تنها می توان پیشرفت کرد.

او در ادامه توصیه ای به بانوی پیر کرد و نوشت: باشگاه بزرگی همچون یوونتوس باید مانند بهترین تیم جهان فکر کند، مانند بهترین باشگاه جهان کار کند تا ما بتوانیم خود را یکی از بهترین و بزرگترین باشگاه های جهان بنامیم.

ستاره یوونتوس افزود: فتح دوباره سری آ ایتالیا در چنین سال سختی باعث افتخار است. از لحاظ شخصی توانستم ۳۷ گل برای یوونتوس و یازده گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر برسانم که این موضوع باعث می شود هر سال با انگیزه بیشتری کار کنم و به بهتر شدن خود ادامه دهم. با این حال توقع هواداران از ما بیش از این ها است. باید انتظار ها را برآورده کنیم. شاید این تعطیلات کوتاه به ما اجازه دهد بهترین تصمیم ها را برای آینده بگیریم و قوی تر و متعهد تر بازگردیم.

توصیه رونالدو به یوونتوس/پیرلو سرمربی یوونتوس شد

یرلو سرمربی یوونتوس شد

باشگاه یوونتوس اعلام کرد که آندره‌آ پیرلو سرمربی جدید این تیم است.

پیرلو که از هفته پیش هدایت تیم های پایه یوونتوس را بر عهده گرفته بود اکنون در تیم نخست دوران مربیگری اش را آغاز خواهد کرد.

تیم تورینی امروز (شنبه) مائوریتیسو ساری را پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا اخراج کرد.

یوونتوس جمعه شب با وجود پیروزی ۲ بر یک مقابل لیون نتوانست به یک چهارم نهایی صعود کند و از این رقابت ها کنار رفت.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 37.9 هزار سه راه ساده که با آن ها می توانید از طریق گوگل پول درآورید | 2.7 هزار ترامپ: ایران نمی‌خواهد مجددا رئیس ‌جمهور شوم/اگر پیروز انتخابات شویم، با ایران خیلی سریع به توافق خواهیم رسید | 1.2 هزار تغییرات یارانه‌ای در راه است/ مقصر تعویق اصلاح ساختار بودجه مشخص شد! | 1.6 هزار پیشرفت ۹۳ درصدی مسکن مهر و اتمام آن تا پایان سال | 10.6 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار