مسجدی: برای تحقق پیشرفت و آسایش ملت عراق در کنار آنها و دولت این کشور ایستاده ایم


مسجدی: برای تحقق پیشرفت و آسایش ملت عراق در کنار آنها و دولت این کشور ایستاده ایم

شفقنا- سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم تاکید کرد که ایران در کنار ملت و دولت عراق برای تحقق آسایش و پیشرفت این کشور ایستاده است. ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در پیامی توییتری به زبان عربی نوشت: عید سعید غدیر خم را به تمامی مسلمانان و شیعیان به ویژه […]

مسجدی: برای تحقق پیشرفت و آسایش ملت عراق در کنار آنها و دولت این کشور ایستاده ایممسجدی: برای تحقق پیشرفت و آسایش ملت عراق در کنار آنها و دولت این کشور ایستاده ایم

شفقنا- سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم تاکید کرد که ایران در کنار ملت و دولت عراق برای تحقق آسایش و پیشرفت این کشور ایستاده است.

ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در پیامی توییتری به زبان عربی نوشت: عید سعید غدیر خم را به تمامی مسلمانان و شیعیان به ویژه دو ملت عزیز ایران و عراق تبریک می گویم و از خداوند متعال برای آنان آرزوی سلامتی و صلح و امنیت و پیشرفت و سازندگی دارم.

مسجدی نوشت: همانگونه که جمهوری اسلامی ایران در جنگ با داعش در کنار عراق ایستاد، امروز نیز در ساخت کشور و همکاری های بهداشتی و درمانی و همچنین پیشرفت و آسایش اقتصادی و پیشرفت فرهنگی و علمی در کنار ملت شریف عراق و دولت آن ها خواهد ایستاد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022