مکرون به ترامپ: تحریم حزب الله نتایج عکس دارد/ کاخ الیزه: فرانسه معتقد است انفجار بیروت حادثه بود


مکرون به ترامپ: تحریم حزب الله نتایج عکس دارد/ کاخ الیزه: فرانسه معتقد است انفجار بیروت حادثه بود

شفقنا- یک مقام مسئول در کاخ ریاست جمهوری فرانسه(الیزه) روز شنبه گفت: امانوئل مکرون به دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود ابلاغ کرده که تحریم های این کشور علیه حزب الله نتایج عکس دارد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از LBCI ، این مقام مسئول فرانسوی افزود: مکرون به ترامپ گفته است که تحریم های آمریکا علیه حزب الله […]

مکرون به ترامپ: تحریم حزب الله نتایج عکس دارد/ کاخ الیزه: فرانسه معتقد است انفجار بیروت حادثه بودمکرون به ترامپ: تحریم حزب الله نتایج عکس دارد/ کاخ الیزه: فرانسه معتقد است انفجار بیروت حادثه بود

شفقنا- یک مقام مسئول در کاخ ریاست جمهوری فرانسه(الیزه) روز شنبه گفت: امانوئل مکرون به دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود ابلاغ کرده که تحریم های این کشور علیه حزب الله نتایج عکس دارد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از LBCI ، این مقام مسئول فرانسوی افزود: مکرون به ترامپ گفته است که تحریم های آمریکا علیه حزب الله به نفع آنهایی خواهد بود که آمریکا به دنبال تضعیفشان است.

این مقام مسئول که پیش از کنفرانس کمک به لبنان با میزبانی فرانسه و حضور ترامپ سخن می گفت، اظهار کرد:مکرون در یک تماس تلفنی با ترامپ که روز گذشته انجام شد، به وی ابلاغ کرد که آمریکا باید بار دیگر در لبنان سرمایه گذاری کند تا به بازسازی این کشور کمک کند.

مقام فرانسوی خاطرنشان کرد: فرانسه معتقد است که مدارک کافی برای این فرضیه که انفجار بندر بیروت یک اتفاق بوده، وجود دارد.

خبر را در lbci ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان