درخواست مهم از ستاره جوان آبی ها


درخواست مهم از ستاره جوان آبی ها

آنتونیو رودیگر استعداد کالوم هادسون اودوی را تحسین کرده و تاکید دارد که هم تیمی‌اش می‌خواهد در دیدار با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان خودش را ثابت کند. نوشته درخواست مهم از ستاره جوان آبی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

درخواست مهم از ستاره جوان آبی ها

رودیگر: هادسون اودوی می‌خواهد خودش را برابر بایرن ثابت کند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۹
درخواست مهم از ستاره جوان آبی ها

آنتونیو رودیگر استعداد کالوم هادسون اودوی را تحسین کرده و تاکید دارد که هم تیمی‌اش می‌خواهد در دیدار با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان خودش را ثابت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هادسون اودوی این فصل و تحت هدایت فرانک لمپارد فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا نکرد. این بازیکن ۱۹ ساله تنها در ۲۹ بازی در تمامی رقابت‎ها به میدان رفت اما در این بین فقط در ۱۳ بازی در ترکیب ثابت قرار داشت. ویلیان و کریستین پولیسیچ گزینه‌های اول چلسی در پست وینگر بودند که در نهایت باعث شد تیم لمپارد در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته و مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد. رودیگر در کنفرانس خبری پیش از بازی درباره اودوی هم تیمی جوانش گفت:

” اول از همه این که کالوم یک بازیکن جوان است و استعداد بسیاری دارد. در بازی مانند دیدار برابر بایرن مونیخ همه چیز به قدرت رقیب و صحبت‌های بسیاری که در این باره می‌شود مربوط نیست بلکه او چنین سبک بازی‌هایی را می‌خواهد. این دلیل اصلی فوتبال بازی کردن است. و البته که او هم می‌خواهد بسیاری چیزها را در چنین دیداری با حضورش در میدان ثابت کند. “

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد