افشاگری ریو فردیناند درباره فرگوسن و بنزما


ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، مدعی شده که سر الکس فرگوسن علاقه زیادی به جذب کریم بنزما برای باشگاه منچستریونایتد داشته است. نوشته افشاگری ریو فردیناند درباره فرگوسن و بنزما اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

افشاگری ریو فردیناند درباره فرگوسن و بنزما

ریو فردیناند: فرگوسن علاقه زیادی به جذب بنزما برای منچستریونایتد داشت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۲
افشاگری ریو فردیناند درباره فرگوسن و بنزما

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، مدعی شده که سر الکس فرگوسن علاقه زیادی به جذب کریم بنزما برای باشگاه منچستریونایتد داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی اسطوره‌ای تیم فوتبال منچستریونایتد در طول ۲۵ سال حضورش در اولدترافورد، بازیکنان بااستعداد بسیاری را به جمع شیاطین سرخ اضافه کرده و معمولا بازیکنانی را انتخاب می‌کرد که هنوز به صورت کامل رشد نکرده بودند و سعی می‌کرد بازی آنها را بهبود ببخشد. حالا به نظر می‌رسد که او قصد داشت این برنامه را درباره کریم بنزما زمانی که این بازیکن در لیون حضور داشت و پیش از این که نامش را در کتاب تاریخ فوتبال با پیراهن رئال مادرید ثبت کند، نیز پیاده کند. بازیکن ۳۲ ساله فرانسوی در فاصله سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ در لیگ این کشور به میدان رفت و در ۱۱۲ بازی ۴۳ گل به ثمر رساند و پس از آن به اسپانیا رفت. ریو فردیناند در گفتگو با بی تی اسپرت درباره علاقه فرگوسن به بنزما گفت.

ریو فردیناند اظهار داشت:

” من او را دوست دارم. در لیون برابر او بازی کردم و عملکردش بسیار درخشان بود. سر الکس فرگوسن علاقه زیادی به جذب این بازیکن وقتی جوان بود داشت و شما می‌توانید دلیل آن را ببینید. این مرد توانست موفقیت بسیاری در بالاترین سطح به دست آورد. “

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرکز اسرائیلی: تا آتش‌بس نشود، حملات یمن ادامه خواهد داشت