شیائومی می 10 اولترا با قاب‌های شفاف و سرامیکی عرضه خواهد شد


شیائومی می 10 اولترا با قاب‌های شفاف و سرامیکی عرضه خواهد شد

رسانه کلیک – می 10 اولترا و ردمی k30 اولترا شیائومی در دو مدل با قاب‌های سرامیکی و شفاف در تاریخ 11 آگوست به مناسبت 10 سالگی این برند معرفی خواهند شد.  شرکت شیائومی چند روز دیگر 10 ساله می‌شود و به همین دلیل قصد دارد با محصولات ویژه و جدید خود، تولدش را جشن […] نوشته شیائومی می 10 اولترا با قاب‌های شفاف و سرامیکی عرضه خواهد شد اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – می 10 اولترا و ردمی k30 اولترا شیائومی در دو مدل با قاب‌های سرامیکی و شفاف در تاریخ 11 آگوست به مناسبت 10 سالگی این برند معرفی خواهند شد.

 

شرکت شیائومی چند روز دیگر 10 ساله می‌شود و به همین دلیل قصد دارد با محصولات ویژه و جدید خود، تولدش را جشن بگیرد. این شرکت در تاریخ 11 آگوست یا 21 مرداد نسخه‌های یادبودی از گوشی می 10 پرو و ردمی k30 پرو معرفی کند.

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که این نسخه ویژه از گوشی‌های هوشمند، پرو پلاس نام خواهند داشت؛ اما مدیر عامل شیائومی در وب‌سایت Weibo اعلام کرد که این گوشی‌ها در بازار جهانی با پسوند «اولترا» و در بازار چین با پسوند Supreme عرضه خواهند شد.

طبق اخبار منتشر شده، می 10 اولترا در دو مدل با قاب‌های سرامیکی و قاب‌های شفاف عرضه خواهند شد. مدل سرامیکی با دو کانفیگ 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی یا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. همچنین مدل شفاف نیز با دو کانفیگ 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی یا 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

این طور که به نظر می‌رسد شرکت شیائومی در می 10 اولترا خود از دوربین‌های پریسکوپ استفاده کرده است تا زوم 100 و حتی 120 برابری را برای کاربران فراهم کند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پنل AMOLED، رزولوشن +FHD و پردازنده گرافیکی با قابلیت شخصی‌سازی و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

 
 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 11 فروردین 1403