پرسپولیس| هوادارانی که نمی خواهند مرد کروات اشتباه کند!


پرسپولیس| هوادارانی که نمی خواهند مرد کروات اشتباه کند!

شفقنا – هواداران پرسپولیس باتوجه به محبوبیت بالایی که رادوشوویچ در بین آنها دارد اصلا دوست ندارند که او در این دیدارهای پایانی فصل اشتباه کند تا نظر کادر فنی درباره او تغییر کند. به گزارش شفقنا ورزشی، بوژیدار رادوشوویچ در دوران برانکو بود که راهی پرسپولیس شد. این سنگربان تنها بازمانده کروات برانکو در سرخ پوشان است. پیش بینی […]

پرسپولیس| هوادارانی که نمی خواهند مرد کروات اشتباه کند!پرسپولیس| هوادارانی که نمی خواهند مرد کروات اشتباه کند!

شفقنا – هواداران پرسپولیس باتوجه به محبوبیت بالایی که رادوشوویچ در بین آنها دارد اصلا دوست ندارند که او در این دیدارهای پایانی فصل اشتباه کند تا نظر کادر فنی درباره او تغییر کند.

به گزارش شفقنا ورزشی، بوژیدار رادوشوویچ در دوران برانکو بود که راهی پرسپولیس شد.

این سنگربان تنها بازمانده کروات برانکو در سرخ پوشان است. پیش بینی می شد که با جدایی برانکو سنگربان کروات پرسپولیس هم جدا شود اما او ماند و آنقدر خوب کار کرد که هم کالدرون و هم یحیی گل محمدی باوجود بیرانوند او را در ترکیب اصلی به میدان فرستادند.

رادوشوویچ بارها نشان داده است که تعصب زیادی به پیراهن پرسپولیس دارد. شاید او در فوتبال ایران یک استثنا باشد؛ از این نظر که هر گاه در ترکیب اصلی به میدان رفته با جان و دل بازی کرده است و هرگاه هم نیمکت نشین بود بدون حاشیه تیم را روی نیمکت تشویق کرده است حتی زمانی هم که عدالت درباره او اجرا نشده است.

رادوشوویچ به اذعان همه کارشناسان و طرفداران پرسپولیس شایستگی شماره یک بودن را داشته است اما او در سرخ پوشان همواره نیمکت نشین بیرانوند بود و بدون آنکه حاشیه ای به وجود آورد و یا اعتراضی کند که این محبوبیت او را دو چندان کرد.

رادوشوویچ سرانجام مزد صبر خود را گرفت و با جدایی بیرانوند به سنگربان اصلی تبدیل شده است. بعضی براین باور هستند که پرسپولیس نیاز به جذب یک سنگربان بزرگ برای جایگزینی بیرانوند دارد و گمانه زنی ها در این زمینه زیاد است.

سنگربان کروات پرسپولیس در دیدار برابر ذوب آهن یک اشتباه بسیار بد داشت که شاید انتقادها را از او زیاد کند. این اشتباه رادو اگر تکرار شود شاید نظر کادر فنی را درباره اش تغییر دهد و بازهم به نیمکت ذخیره منتقل شود؛ اتفاقی که قطعا هواداران با توجه به محبوبیت و مظلومیت زیاد این دروازبان دوست ندارند.

رادوشوویچ با توجه به آمار بسیار خوب با پرسپولیس و البته اخلاق و تعصب بالایی که او داشته حداقل این شایستگی را دارد که فصل بعد در ابتدا در ترکیب اصلی قرار گیرد حتی باوجود جذب یک دروازبان بزرگ و باید او در ادامه لیگ برتر و جام حذفی چنین چیزی را ثابت کند و اشتباهات بد نداشته باشد.

منبع: شفقنا

خبرهای داغ دیگر:

توضیح باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت مطهری و اسماعیلیاستقلال| حال خط دفاعی خوب نیست+عکساگر زیدان چراغ جادو داشت!پیام قاطع زیدان به بیل: در هیچ حالتی بازی نخواهی کرد

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته