تشییع پیکر زن فلسطینی در جنین


تشییع پیکر زن فلسطینی در جنین

شهروندان فلسطینی پیکر شهید دالیا سمودی شهروند زن فلسطینی را در استان جنین تا آرامگاه ابدی اش تشییع کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، شهروندان فلسطینی پیکر شهید دالیا سمودی شهروند زن فلسطینی را در استان جنین تا آرامگاه ابدی اش تشییع کردند.
این شهید فلسطینی مادر دو فرزند است که بر اثر اصابت گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید. نظامیان صهیونیست پس از یورش به منازل شهروندان فلسطینی و تلاش برای بازداشت جوانان در استان جنین به آنان تیراندازی می‌کنند. این زن فلسطینی بر اثر اصابت یکی از این گلوله‌ها در حالی که در منزل خود به سر می‌برد به شهادت رسید.

خبرنگار شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی در گزارشی گفت: این زن فلسطینی شب هنگام برای غذا دادن به کودکش بیدار شده بود، اما ناگهان یک گلوله اسرائیلی به سینه وی اصابت کرد و حزن و اندوه زیادی را بین خانواده اش ایجاد کرد. این زن شهید دالیا سمودی نام دارد او مادر دو کودک است بر اثر زخمی که درسینه اش بر اثر این گلوله ایجاد شد به شهادت رسید او تلاش می‌کرد در منزلش را ببندد تا گاز اشک آوری که در منطقه منتشر شده بود وارد منزل نشود و کودکانش آسیب نبینند. این گلوله‌ها بر اثر درگیری در محله الجبریات در جنین شلیک شده بود که یکی از آن‌ها به وی اصابت کرد.
جاسر سمودی پدر همسر دالیا سمودی در این زمینه گفت: «پس از اصابت گلوله به سینه عروسم فورا او را سوار یک آمبولانس کردیم و به بیمارستان بردیم، اما در نهایت به شهادت رسید».
خبرنگار الجزیره عربی ادامه داد: تشییع کنندگان این زن شهید شعار‌هایی ضد رژیم اشغالگر صهیونیست و جنایت‌های آن فریاد زدند. آن‌ها می‌گویند جنایت‌های این رژیم نه تنها انسان‌ها بلکه همه چیز را تهدید می‌کند. حمزه معالی از نیرو‌های امداد و نجات به رغم اینکه لباس رسمی مخصوص نیرو‌های امدادی را بر تن کرده بود قربانی گلوله‌های نظامیان رژیم اشغالگر شد؛ به طوری که یک گلوله گاز از یک مکان بسیار نزدیک به چهره او اصابت کرد. او در حال مستند سازی درگیری‌ها در ورودی اصلی روستای ترمسعیه شمال رام الله بود که زخمی شد.
همچنین ده‌ها فلسطینی دیگر از جمله یک زن روزنامه نگار و داوطلبان خدمت رسانی در کادر پزشکی با گلوله‌های ساچمه‌ای زخمی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...