روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت + فعال‌سازی دوباره


روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت + فعال‌سازی دوباره

رسانه کلیک – در این مطلب روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت را آموزش می‌دهیم. با این روش، وقتی دوباره به اکانت خود برگردید، به اطلاعات قبلی خود دسترسی خواهید داشت.  اگر می‌خواهید برای مدتی از اینستاگرام خارج شوید اما حساب کاربری اینستاگرام خود را حذف نکنید، می‌توانید آن را به طور موقت غیرفعال […] نوشته روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت +...

همراه اول در کلیک

رسانه کلیک – در این مطلب روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت را آموزش می‌دهیم. با این روش، وقتی دوباره به اکانت خود برگردید، به اطلاعات قبلی خود دسترسی خواهید داشت.

اگر می‌خواهید برای مدتی از اینستاگرام خارج شوید اما حساب کاربری اینستاگرام خود را حذف نکنید، می‌توانید آن را به طور موقت غیرفعال کنید. با این کار وقتی دوباره به حساب کاربری خود برمی‌گردید تمام اطلاعات قبلی شما همچنان قابل دسترسی هستند.

روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت

با دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت، حساب کاربری شما از لیست حساب‌های کاربری در شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت موقتی حذف می‌شود. به عبارت دیگر آدرس پروفایل اینستاگرام شما به حالت ناشناس در می‌آید و کاربران دیگر قادر به مشاهده پروفایل شما نخواهند بود؛ اما اگر دوباره به حساب کاربری خود برگردید، تمام اطلاعات قبلی شما قابل دسترس خواهند بود.

عملیات مربوط به دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت را می‌توانید برای حساب‌ های کاربری شخصی و عمومی انجام دهید. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که حساب کاربری خود را نمی‌توانید از طریق اپلیکیشن‌های این شبکه اجتماعی روی گوشی‌های اندرویدی، آیفون و یا آیپد انجام دهید. حتماً باید از طریق وب سایت این شبکه اجتماعی حساب کاربری خود را غیرفعال کنید.

برای این کار ابتدا از طریق مرورگر خود وارد وب سایت شبکه اجتماعی اینستاگرام شده و سپس وارد حساب کاربری خود بشوید.

سپس روی گزینه Edit Profile کلیک کنید.

روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت + فعال‌سازی دوباره

روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت + فعال‌سازی دوبارهبه جای مراحل بالا می‌توانید از طریق این لینک وارد حساب کاربری خود و قسمت Edit Profile بشوید.

در پنجره باز شده روی گزینه Temporarily Disable My Account کلیک کنید.

روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت + فعال‌سازی دوباره

روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت + فعال‌سازی دوبارهبا انتخاب این گزینه اینستاگرام از شما دلیل اینکه می‌خواهید حساب کاربری خود را غیر فعال کنید می‌پرسد. دلیل خود را از منوی باز شده انتخاب کنید اگر دلیل خاصی ندارد گزینه Something Else را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب این گزینه رمز عبور حساب کاربری خود در اینستاگرام را وارد کنید.

روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت + فعال‌سازی دوباره

روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت + فعال‌سازی دوبارهدوباره روی گزینه Temporarily Disable Account کلیک کنید. اینستاگرام از شما می‌خواهد که غیرفعال کردن حساب کاربری خود در اینستاگرام را تائید کنید. از منوی باز شده روی گزینه Yes کلیک کنید.

روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت + فعال‌سازی دوباره

روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت + فعال‌سازی دوبارهبا این کار حساب کاربری شما در اینستاگرام غیرفعال می‌شود. اگر به دنبال حساب کاربری خود در اینستاگرام بگردید و از طریق منو جستجو آن را پیدا کنید به نتیجه‌ای نخواهید رسید.

روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت + فعال‌سازی دوبارهروش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت + فعال‌سازی دوبارهچگونه حساب کاربری خود در اینستاگرام را فعال کنید؟

برای فعال کردن مجدد حساب کاربری خود در اینستاگرام اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را روی گوشی خود باز کنید. یا از مرورگر وب برای باز کردن این شبکه اجتماعی استفاده کنید.

اطلاعات حساب کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و گزینه Sign In را انتخاب کنید.

روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت + فعال‌سازی دوباره

روش دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت + فعال‌سازی دوبارهبا این کار شما حساب کاربری خود را دوباره فعال خواهید کرد. بعد از فعال کردن دوباره حساب کاربری خود برای امنیت بیشتر رمز عبور خود را تغییر دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی