ثبت 4.5 میلیون دقیقه ترافیک خروجی بین‌الملل


مجله آنلاین موبنا – آمار منتشرشده در وب‌سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از سه ماهه اول سال جاری نشان می‌دهد ترافیک خروجی بین‌الملل در شرکت مخابرات ایران در این دوره، چهار میلیون و 507 هزار و 850 دقیقه و همچنین ترافیک ورودی بین‌الملل به این شرکت، یک میلیون و 263 هزار و 122 دقیقه بوده است. مجموع ترافیک خروجی از مخابرات به سمت...

مجله آنلاین موبنا – آمار منتشرشده در وب‌سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از سه ماهه اول سال جاری نشان می‌دهد ترافیک خروجی بین‌الملل در شرکت مخابرات ایران در این دوره، چهار میلیون و ۵۰۷ هزار و ۸۵۰ دقیقه و همچنین ترافیک ورودی بین‌الملل به این شرکت، یک میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۲۲ دقیقه بوده است.

ثبت 4.5 میلیون دقیقه ترافیک خروجی بین‌الملل

مجموع ترافیک خروجی از مخابرات به سمت اپراتورهای سیار، یک میلیارد و ۸۴۸ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۸۷۳ دقیقه بوده است. همچنین ترافیک ورودی از سمت اپراتورهای سیار به شرکت مخابرات، یک میلیارد و ۳۱۱ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۳۴۰ دقیقه بوده است.

همچنین ترافیک خروجی از شرکت مخابرات به سایر اپراتورها سیار نیز حاکی از ثبت یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۷۲۹ دقیقا و ترافیکک ورودی از سایر اپراتورهای ثابت به سمت مخابرات، یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون و ۵۲ هزار و ۶۱۴ دقیقه بوده است.

درصد مکالمات موفق شرکت مخابرات ایران، با هر یک از اپراتورهای سیار همراه اول، ایرانسل و رایتل و همچنین با اپراتورهای ثابت در جدول زیر آمده است. این آمار حاکی از آن است که درصد مکالمات موفق ورودی مخابرات ۵۳.۲۷ درصد و مکالمات خروجی این شرکت ۴۶.۶۸ بوده است.

ثبت 4.5 میلیون دقیقه ترافیک خروجی بین‌الملل

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم