نامنویسی بیمه شدگان کارگاه ها و اخذ شماره بیمه غیرحضوری شد


نامنویسی بیمه شدگان کارگاه ها و اخذ شماره بیمه غیرحضوری شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: امکان ارائه غیرحضوری برخی از خدمات مربوط به فرآیند نامنویسی متمرکز مخاطبان، شامل نامنویسی بیمه شدگان کارگاه ها و اخذ شماره بیمه برای اولین بار و بروزرسانی ارتباط بیمه ای فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی تامین اجتماعی ایلام، سهیلا ملکشاهی روز شنبه اظهار داشت: در راستای تعمیم و توسعه ارائه خدمات از طریق سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری و با هدف کاهش بار مراجعات به واحدهای اجرایی، تسهیل در انجام امور و افزایش سطح رضایت مخاطبان، امکان ارائه غیرحضوری برخی از خدمات مربوط به فرآیند نامنویسی متمرکز مخاطبان فراهم شده است.

وی افزود: از این پس کارفرمایان کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی می توانند بدون مراجعه به شعب‌‏ و یا کارگزاریی رسمی سازمان، از طریق درگاه eservices.tamin.ir نسبت به درخواست نامنویسی نیروی کار شاغل در کارگاه یا کارگاه های تحت پوشش خود اقدام کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی ایلام تصریح کرد: کارفرمایانی می توانند از این خدمات استفاده کنند که دارای توافقنامه تنظیم و ارسال لیست اینترنتی با سازمان بوده و اطلاعات آنها در پورتال مخاطبان موجود باشد.

ملکشاهی یادآور شد: کارفرما باید در صورت استخدام و اشتغال به کار نیروی کار جدید، انتقال و جابجایی افراد شاغل در سطح کارگاه های یک کارفرما و نیز تغییر شعبه تامین اجتماعی که ممکن است ناشی از جابجایی کارگاه و یا تغییرات محدوده عملکرد شعب تامین اجتماعی باشد، نسبت به ارائه درخواست نامنویسی غیرحضوری اقدام کند.

۳۰۵ هزار و ۸۹۴ نفر معادل ۵۲ درصداز جمعیت ۵۸۰ هزار نفری ایلام تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه