عیدانه نیک‌اندیشان شیرازی برای نیازمندان


عیدانه نیک‌اندیشان شیرازی برای نیازمندان

شیراز-ایرنا - مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز اعلام کرد:نیک‌اندیشان این شهر 800 بسته معیشتی را شامگاه این عید به صورت ناشناس بین خانواده‌ زندانیان و نیازمند این شهر توزیع خواهند کرد.

سید عبدالرضا دستغیب ،شنبه در حاشیه آیین توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی به خبرنگار ایرنا گفت: خیرین این مجموعه به مدیریت حسین جوکار بار دیگر در امری خداپسندانه به مناسبت عید غدیر ۸۰۰ بسته معیشتی که ارزش هر بسته آن ۲۰۰ هزار تومان است تهیه کرده‌اند.

وی بیان کرد: هر بسته معیشتی شامل برنج،روغن،رب گوجه،ماکارونی،سویا ،تن ماهی و ... است.

دستغیب ادامه داد: موسسه نسیم رهایی که از خانواده زندانیان حمایت می‌کند و همچنین موسسه خیریه حکمت و خیرین متعدد دیگری نیز در این کار مشارکت کرده‌اند.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز افزود: شامگاه پیش رو به رسم مولا علی علیه السلام بصورت مخفیانه این بسته ها دست نیازمندان واقعی در محلات کمتر برخوردار و خانواده زندانیان شیراز خواهد رسید.

وی گفت: مجتمع فرهنگی ورزشی خیرساز ماهان در ماه‌های اخیر در محله‌ای کمتر برخوردار در شیراز به بهره برداری رسید اما با هدف رعایت بهداشت فعالیت های ورزشی در آن انجام نشد اما خیرین این مجموعه بیکار ننشستند و در زمینه تامین ارزاق مورد نیاز نیازمندان و تولید بیش از ۲۷۰ هزار ماسک در زمانه شیوع کرونا اقدام و آن را به رایگان در بین نیازمندان توزیع کردند.

دستغیب بیان کرد: ماه محرم و صفر نزدیک است و بسیاری نذوراتی دارند که به دلیل شیوع کرونا نمی توانند پخت و پز داشته باشند لذا می توانند نذورات خود را در قالب بسته های معیشتی تهیه کنند و در اختیار همسایگان و اقوام نیازمند خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: در صورتی که خیرین و نیک اندیشان شیرازی فرد نیازمندی را سراغ نداشتند می‌توانند این نذورات خود را در اختیار سراهای مهربانی این شهر واقع در بلوار چمران، بلوار مدرس،بلوار میرزای شیرازی و تقاطع رضوان قرار دهند و این مجمع آمادگی دارد که برابر نیت آنها این نذورات را پخش کند.

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار با کمک خیرین در مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز جمع آوری و خرج تولید و توزیع ماسک در بین نیازمندان شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی