مدیریت در سفر منجر به کاهش ترافیک می‌شود


مدیریت در سفر منجر به کاهش ترافیک می‌شود

قزوین - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه قزوین مدیریت در سفر را منجر به ایمنی و کاهش بار ترافیکی در جاده‌ها دانست و گفت: مسافران هنگام تعطیلات زمان سفر رفت و برگشت خود را به منظور جلوگیری از معطلی در سطح راه‌های ارتباطی باید مدیریت کنند.

سرهنگ قدرت حسنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: متاسفانه علی رغم همه توصیه‌های به عمل آمده مبنی بر وضعیت خطرناک ناشی از شیوع ویروس کرونا، بازهم شاهد سفرهای غیرضروری از سوی هموطنان خود هنگام تعطیلات هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات عید سعید غدیرخم، اواخر هفته گذشته شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه های قزوین - کرج، قزوین - رشت و قزوین زنجان بودیم.

این مسوول انتظامی با اشاره به پایان تعطیلات و زمان بازگشت مسافران، اظهار داشت: از مسافران درخواست داریم تا در صورت نداشتن کار ضروری، زمان بازگشت خود را به روز یکشنبه /فردا/ انداخته و آن دسته از مسافرانی که قصد بازگشت دارند، سفر خود را به اواخر وقت امروز موکول نکنند.

سرهنگ حسنی یادآور شد: از رانندگان نیز می‌خواهیم تا ضمن پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد، به قوانین رانندگی در طول مسیر احترام گذاشته و از سرعت و سبقت‌های بی مورد در جاده خودداری کنند.

وی ادامه داد: رانندگان توجه داشته باشند که جاده نیز بخشی از سفر است که باید ضمن بهره جستن از آن، در صورت هرگونه خستگی و خواب آلودگی بلافاصله ضمن توقف در نخستین پارکینگ جاده‌ای، اقدام به استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !