تلاش فدراسیون اجرای عدالت در برگزاری مسابقات فوتبال است


تلاش فدراسیون اجرای عدالت در برگزاری مسابقات فوتبال است

کرمان - ایرنا - مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور با اشاره اهمیت مسابقه مس کرمان و آلومینیوم اراک در هفته 33 این رقابت‌ها گفت: تلاش فدراسیون فوتبال برای اجرای عدالت بیشتر در بازی‌های جام آزادگان متمرکز شده است.

فریبرز محمودزاده شامگاه جمعه در نشست خبری از بازی تیم فوتبال مس کرمان و آلومینیوم اراک در هفته ۳۳ رقابت های لیگ آزادگان به عنوان بازی سال نام برد و افزود: با وجود رقابت‌های حساس و مهم لیگ برتر، سه داور برتر ایران، به عنوان کوبل داوری بازی این هفته مس کرمان و آلومینیوم اراک انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با توجه به حساسیت بازی سال و درک مدیریتی این بازی را چنان مهم دیدند که بهترین کوبل داوری را به این بازی آوردند که جزو سه داور برتر ایران و رییس کمیته داوران و مدرس AFC هستند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور ادامه داد: بازی مس کرمان و آلومینیوم اراک در شرایط کرونا با پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و حضور رییس حراست اداره کل ورزش و جوانان و معاون فدراسیون و رییس هیات فوتبال استان کرمان نشان می دهد که این بازی در بالاترین سطح پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و تمامی مسئولان برگزاری در اینجا حضور دارند.

محمودزاده بیان داشت: رسانه ها کمک کنند که در روند برگزاری مسابقات تعبیر منفی نشوند زیرا هنوز تکلیف قهرمانی مشخص نیست و سازمان لیگ با دادن اهمیت به بازی ها کار را با حساسیت دنبال می کند.

وی افزود: یک بازی سال نیز این هفته در بندر انزلی برای سقوط تیم ها داریم و مسئول حراست سازمان لیگ در انزلی حضور دارند و همزمان در چند جبهه تلاش می کنیم.

هواداران در خیابان‌های اطراف ورزشگاه باهنر کرمان تجمع نکنند

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور با اشاره به بازی ۲ تیم مس کرمان و آلومینیوم اراک در هفته ۳۳ رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: بازی فردا از ۲ کانال تلویزیونی پخش می شود لذا مردم و هواداران با وجود تعصب به تیم شهرشان به هیچ عنوان در خیابان های اطراف ورزشگاه تجمع نکنند.

وی عنوان کرد: شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه شهید باهنر کرمان وجود ندارد و این بازی با شدیدترین پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و در این زمینه نیروهای انتظامی و حراستی مانع هرگونه تجمع می شوند.

زمان نقل و انتقالات سال آینده به تیم‌ها آسیبی نمی‌زند

محمودزاده با اشاره به طولانی شدن زمان برگزاری رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال کشور و زمان برگزاری جام باشگاه‌های آسیا افزود: نقل و انتقال پس از پایان فصل به‌گونه‌ای تنظیم می‌شود که تیم‌های حاضر در لیگ برتر و دسته یک فوتبال کشور آسیب نبینند.

وی ادامه داد: پایان نقل و انتقالات به گونه‌ای طراحی می‌شود که به هفته نخست فصل آینده برخورد می‌کند تا تیم های حاضر در لیگ برتر و دسته یک فوتبال کشور بتوانند تیم خود را ببندند و لیگ های کشور سالها مدیریت شده و پس از جام باشگاه های آسیا زمان نقل و انتقالات کشور درنظر گرفته می‌شود و جلسات کارشناسی به گونه ای طراحی می شود که نمایندگان ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا منتفع شوند و بیشترین نفع را ببرند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور اضافه کرد: بازی‌های بین المللی المپیک یکسال به علت پیش بینی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا عقب افتاده و تا این لحظه لیگ‌های آینده کشور با توجه به پروتکل های بهداشتی و به ترتیب امسال و یا قویتر دنبال می شود.

وی افزود: در تعاملی که با فدراسیون فوتبال و وزارت بهداشت داشتیم لیگ‌های ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی، کمترین آسیب را از شرایط کرونا می‌بینند و از زمان آغاز تا پایان مسابقات اظهار نظری در خصوص حضور یافتن یا نیافتن تیم ها نمی کنیم.

خبرنگاران حساسیت رقابت‌های فوتبال را بروز می‌دهند

محمودزاده ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی ما، مردم و هوادارن هستند و یار دوازدهم هوادار و خبرنگار است و اگر خبرنگار نباشد، اهمیت و حساسیت رقابت ها بروز داده نمی شود و این پل ارتباطی برقرار نمی‌شود.

وی یادآور شد: استان کرمان ظرفیت بسیاری برای فوتبال دارد و هیات فوتبال این استان به باشگاه‌ها و رسانه‌ها در راستای رشد و پیشرفت فوتبال کمک بسیاری کرده است.

طولانی‌شدن زمان لیگ دسته یک امسال دلیل شیوع کرونا

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور تصریح کرد: لیگ دسته یک به آزادگان مزین شده و نام‌گذاری آن به تلاش های دوران دفاع مقدس برمی گردد و افتخار می کنم که مسئولیت برگزاری این لیگ را برعهده دارم و لیگ دسته یک فوتبال کشور از روز ۲۶ مردادماه ۹۸ آغاز و هفته آینده در روز ۲۶ مرداد ۹۹ به اتمام می رسد که یک سال و یک روز به علت کرونا به طول انجامید.

وی افزود: آغاز و پایان لیگ دسته یک فوتبال کشور در روز آزادسازی آزادگان جنگ تحمیلی انتخاب شده است و تیم فجر سپاسی به نام یک شهید مزین شده و علی قرایی ریاست هیات فوتبال استان کرمان از خانواده شهدا است که ما به این شهدا و آزادگان مدیونیم.

محمودزاده بیان داشت: روند ماراتن گونه لیگ دسته یک فوتبال کشور همکاری تمامی تیم ها را می طلبد و برخی لیگ ها در پروسه اجرایی خود تنش هایی دارند و لیگ یک اوج همکاری ۱۸ باشگاه رقم خورد.

وی گفت: ۳۲ هفته از لیگ دسته یک فوتبال کشور با فراز و فرود بسیار گذشت و همه عوامل برگزاری تلاش بسیاری برای برگزاری مطلوب آن کردند و هیات فوتبال استان کرمان، اداره کل ورزش و جوانان و نیروی انتظامی دوشادوش باشگاه ها و رسانه ها به عنوان ضلع چهارم در عرصه دیداری و نوشتاری تلاش کردند.

ابتلای ۱۰ بازیکن فجر سپاسی شیراز به کرونا

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور عنوان کرد: ۲ هفته قبل نقطه عطفی در لیگ دسته یک کشور داشتیم و تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با ۱۰ تست مثبت کرونا روبرو شد و مسئولان فدراسیون نشان دادند که فوتبال فقط مربوط به لیگ برتر نیست و با استقرار نیروهای خود در شیراز، هزینه های آزمایشات را پرداخت کردیم.

وی افزود: این اقدام فدراسیون موجب شد با وجود ابتلا و آزمایش مثبت ۱۰ بازیکن فجر سپاسی به کرونا، بازی های لیگ دسته یک متوقف نشود زیرا سازمان لیگ از این تیم حمایت کرد و نشان داد که نظم بازی های لیگ آزادگان بسیار مهم است و نباید در آن خللی وارد شود.

محمودزاده گفت: بازی های لیگ دسته یک فوتبال کشور در عرصه برگزاری با اعزام گروه های داوران، ناظران و امور اجرایی تاکنون به بهترین نحو برگزار شده است.

۲ تیم فوتبال مس کرمان و آلومینیوم اراک در هفته ۳۳ رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور شامگاه شنبه مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت