نماینده میانه: پیگیری مطالبه مردم وظیفه مشترک نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه است


نماینده میانه: پیگیری مطالبه مردم وظیفه مشترک نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه است

تبریز- ایرنا- نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه گری حق مردم و پیگیری آن وظیفه مشترک نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه است.

مهدی اسماعیلی روز جمعه در دیدار با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میانه به مناسبت روز خبرنگار ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، بویژه شهید محمود صارمی اضافه کرد: نگاه مطالبه‌گرانه درست و به جای خبرنگار نیاز اصلی جامعه و مولفه ای مهم برای از میان برداشتن بسیاری از مشکلات است.

وی ارتباط و هم افزایی بیشتر نمایندگان مجلس و خبرنگاران را موجب پیشرفت، مطالبه خواهی و اعمال نظارت بهتر بر دستگاه های اجرایی عنوان کرد.

اسماعیلی به رویکرد مجلس یازدهم در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره و خاطرنشان کرد: قانونگذاری و نظارت بر اجرای دقیق آن و همچنین پیگیری مطالبه حقوق به حق مردم از جمله تخصیص بودجه ها، اتمام پروژه های نیمه تمام و ایجاد اشتغال و رونق تولید، جزو اولویت های اصلی شهرستان میانه است.

نماینده مردم میانه بر رسالت سنگین اطلاع‌رسانی و ضرورت نگارش ‌واقعیت‌ها و انعکاس اخبار و رویدادها بصورت دقیق و متعهدانه در قامت خبرنگاری تاکید کرد و با اهدای لوحی از تلاش های فعالان عرصه خبر و رسانه شهرستان تجلیل کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان