مسئولان از مطالبه‌گری اصحاب رسانه گریزان نباشند


مسئولان از مطالبه‌گری اصحاب رسانه گریزان نباشند

اصفهان-ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: نقد و نظر، کنجکاوی، سوال و مطالبه‌گری و پیگیری کار و برنامه‌ها از مولفه‌های مهم شغل خبرنگاری است و مسئولان نباید از چنین رفتارهایی اصحاب رسانه گریزان باشند.

اقبال صالحی روز شنبه به مناسبت هفدم مرداد روز خبرنگار در گفت و گو با ایرنا افزود: تحمل و پاسخگویی به نقد و سوالات خبرنگاران وظیفه مسئولان در رده های مختلف است و باید آن‌ها با افزایش آستانه تحمل خود مسیر فعالیت این قشر را آسان و فرصت را برای مخابره آسان و بدون دغدغه اخبار و گزارش‌های خبرنگاران فراهم سازند.

وی تصریح‌ کرد: کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند رفتار جسورانه و روحیه پیگیری و مطالبه گری دارند و اگر نقد آن‌ها بر میل ما نیست و با منافع ما ناسازگار است به دنبال حذف و دوری از رسانه نباشیم.

وی یادآور شد: در کنار تجلیل و تقدیر از خبرنگاران، به دنبال تغییر رفتار و اصلاح نحوه برخوردمان با این قشر در انجام رسالت مهم آن‌ها باشیم.

صالحی با بیان اینکه برخی از خبرنگاران رسانه‌های ملی در تیران و کرون فعالیت دارند، اظهارداشت: علاوه بر فعالیت این گروه از خبرنگاران یک ماهنامه در این شهرستان فعالیت می‌کند که به حمایت مسئولان، صنعتگران، فعالان اقتصادی و اقشار مختلف نیاز دارد تا بتواند همیشه مسیر فعالیت خود را با وجود هزینه های بالای اجرایی و چاپ ادامه دهد.

هفدم مرداد روز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در تقویم رسمی کشور با عنوان “روز خبرنگار” نامگذاری شد.

در این شهرستان افزون بر 70 هزار نفری یک نشریه محلی به نام "صدای تیران و کرون" فعالیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام