مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت


مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

اصفهان- ایرنا- سپاهان اصفهان در خانه خود مقابل نساجی مازندران شکست خورد، بانوی اصفهانی داور بین المللی فدراسیون جهانی شطرنج شد و احمد جمشیدی سرپرست باشگاه ورزشی ذوب آهن شد از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

باشگاه ذوب‌آهن به نحوه داوری دیدارهای اخیر تیم فوتبال این باشگاه اعتراض کرد

روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب‌آهن با صدور بیانیه‌ای به نحوه قضاوت داوران در دیدارهای اخیر تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه اعتراض کرد.

در متن منتشر شده از طرف باشگاه ذوب آهن اصفهان آمده است: "دیگر کار از اشتباه، خطای دید و داور انسان جایز الخطاست گذشته است!؟ آنچه در طول این فصل و بویژه در هفته های اخیر بر سر تیم فوتبال ذوب‌آهن آمده است را با هیچ حرف و سخنی نمی‌توان توجیه کرد؟! در این فصل اشتباهات فاحش و مکرر داوری تیم فوتبال پرافتخار ذوب آهن را در آستانه سقوط به دسته پایین تر قرار داده و هیچکس هم پاسخگو نیست!، اشتباهاتی که از مرز سهوی بودن فراتر رفته و عذرخواهی های پیاپی مسئولین هم دردی را از شرایط کنونی ما دوا نخواهد کرد.

در ادامه بیانیه باشگاه ذوب آهن افزوده شده است : اشتباهات تاثیرگذار داوری در حداقل ٩ دیدار این فصل جایی برای دفاع باقی نمی‌گذارد و در همین چند مسابقه اخیر نیم فصل دوم رقابت‌ها، تیم فوتبال ذوب آهن به طور مستقیم و با مستندات موجود، از قضاوت اشتباه تیم های داوری دیدار با استقلال تهران، سپاهان، پیکان، پدیده شهر خودرو، ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان ضربه خورده است.

بازگشت دوباره سپهر محمدی به گیتی پسند اصفهان

سپهر محمدی بعد از پایان قراردادش با تیم گازپروم روسیه، به تیم سابق خود گیتی پسند اصفهان پیوست.

سپهر محمدی دروازه بان ملی پوش گازپروم روسیه بعد از اتمام قرارداد خود طی مذاکره با مدیران گیتی پسند جهت فصل ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ به این تیم پیوست.

سپهر محمدی فصل گذشته با گازپروم بعنوان نایب قهرمانی لیگ برتر روسیه دست یافت و همراه با گیتی پسند نیز سابقه دو دوره قهرمانی لیگ برتر و عناوین متعدد داخلی و بین المللی دارد.

بانوی اصفهانی داور بین المللی فدراسیون جهانی شطرنج شد

آسیه جعفری از اصفهان با کسب حد نصاب قبولی در سمینار داوری آنلاین رشته شطرنج، داور بین المللی این فدراسیون جهانی (فیده) شد.

رییس هیات شطرنج اصفهان اظهارداشت: ۲ داور از اصفهان هفته گذشته در هشتاد و یکمین سمینار داوری آنلاین فدراسیون جهانی حضور داشتند اما مرضیه آمیغی دیگر شرکت کننده اصفهانی نتوانست حد نصاب را کسب کند.

حسین گلشنی ادامه داد: این سمینار زیر نظر مهرداد پهلوان زاده داور ارشد بین المللی برگزار و آموزش و آزمون از طریق فضای مجازی انجام شد.

۲ بازیکن ملی‌پوش به تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پیوستند

علیرضا وفائی و قدرت بهادری بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای یک فصل به تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پیوستند.

علیرضا وفائی بازیکن تیم ملی فوتسال بعد از مذاکره با مدیران گیتی پسند در فصل ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ این تیم را همراهی خواهد کرد.

علیرضا وفایی فصل گذشته بعنوان کاپیتان در تیم محمد سیما قم بازی می‌کرد و همراه با تیم ملی فوتسال عناوین متعدد بین المللی از جمله مقام سومی جهان را دارد.

احمد جمشیدی سرپرست باشگاه ورزشی ذوب آهن شد

احمد جمشیدی روز دوشنبه با رای هیات مدیره باشگاه ورزشی ذوب آهن اصفهان بعنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد.

رییس هیات مدیره این باشگاه روز دوشنبه اظهارداشت: هیات مدیره باشگاه ذوب آهن به اتفاق آراء و ضمن آرزوی شفای عاجل و بهبودی کامل برای جواد محمدی مدیرعامل باشگاه و با توجه به سوابق درخشان و عملکرد آقای احمد جمشیدی عضو محترم هیات مدیره باشگاه ذوب آهن و تا رفع کسالت محمدی، وی را به عنوان سرپرست باشگاه منصوب کردند.

جواد محمدی سی و یکم مرداد سال گذشته از سوی هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی ذوب آهن اصفهان به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب و معرفی شده بود.

پیست قایقرانی اسلالوم اصفهان ماه آینده آماده بهره برداری می‌شود

نخستین پیست قایقرانی اسلالوم استان اصفهان ماه آینده در دریاچه پارک شهرستان نجف آباد به مرحله بهره برداری می‌رسد.

رییس هیات قایقرانی اصفهان اظهار داشت: این پیست پس از احداث و تکمیل می‌تواند برای رشته‌های کانوپولو، اسلالوم و آماده‌سازی آب‌های آرام در سطح منطقه‌ای و ملی و استانی مورد استفاده قرار گیرد.

سید سلمان قاضی عسگر با بیان اینکه برآورد هزینه برای راه‌اندازی این پیست بالغ بر ۵۰ میلیون تومان است ادامه داد: نصب موانع، اصلاح شیب‌ها در برخی از قسمت‌های آن و مناسب سازی خطوط (لاین) در دریاچه از جمله کارهایی به شمار می‌رود که باید برای این پیست انجام داد.

داور دیدار سپاهان اصفهان و نساجی مازندران مشخص شد

محمد حسین زاهدی فر بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال دیدار بین تیم‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران را قضاوت می‌کند.

دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نساجی مازندران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور هفته جاری در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

در این دیدار محمد حسین زاهدی فر به عنوان داور و قهرمان نجفی به همراه ولی کاووسی به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را بر عهده دارند.

رحمان رضایی مدیر فنی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شد

سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: رحمان رضایی به عنوان مدیرفنی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.

احمد جمشیدی افزود: با بررسی های صورت گرفته رحمان رضایی بازیکن سابق تیم ملی ایران که تجربه زیادی در باشگاه های اروپایی و بین المللی دارد به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.

وی اظهارداشت: رضایی عصر امروز در تمرین تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان حضور می باید و معرفی می شود.

کرونا ۲ هزار ناجی غریق را در اصفهان بیکار کرد

رییس هیات نجات غریق و غواصی اصفهان گفت: ۲ هزار ناجی غریق در این منطقه در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی استخرها بیکار شدند و در این چند ماه با مشکلات مالی رو به رو هستند.

محسن تابش فر افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون استخرهای استان همچون سایر نقاط کشور به جز دوره‌ای کوتاه بسته بود و بیکاری چند ماهه را برای مربیان شنا و ناجیان غریق در پی داشت.

وی با اشاره به ادامه همه گیری بیماری کووید-۱۹ در فصل گرم برخلاف پیش بینی‌ها تصریح کرد: همین امر سبب شد اقبال عمومی برای استفاده از استخرها به شدت کاهش یابد که برای ناجیان، مربیان، مدیران و مالکان ضررهای زیادی به همراه داشته است.

سپاهان اصفهان در خانه خود مقابل نساجی مازندران شکست خورد

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان شکست خورد.

دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نساجی مازندران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و در پایان، نماینده مازندران بود که با نتیجه یک بر صفر طلایی‌پوشان را شکست داد تا تیم اصفهانی، نایب قهرمانی لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی را از دست بدهد.

در این دیدار، تیم میزبان، بازی را هجومی آغاز کرد و توسط "کیروش استنلی" روی دروازه حریف صاحب موقعیت گل شد اما در ادامه، تیم نساجی مازندران که این روزها با محمود فکری نتایج خوبی را کسب می‌کند، بازی خوبی به نمایش گذاشت و در دقیقه هفت دیدار با یک ضربه سرکش و زیبا توسط محمد میری از میانه‌های میدان به گل دست یافت.

قلعه ‌نویی: نمی‌دانم چرا توپ‌هایمان گل نشد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در دیدار با نساجی مازندران، تیم ما همه کار برای گلزنی کرد ولی نمی‌دانم چرا توپ‌هایمان گل نشد.

امیر قلعه ‌نویی در نشست خبری مجازی پس از شکست تیمش مقابل تیم نساجی مازندران افزود: چیزی عجیب و غریب در فوتبال رُخ داد که همه توپ‌هایمان گل نشد.

وی با تبریک پیروزی به تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: همه جور توپ به سمت دروازه حریف زدیم که پنج توپ به تیر خورد و ۱۰ توپ هم به کُرنر رفت و امشب فوتبال، آن روی خود را به ما نشان داد.

فکری: بازی سنگینی مقابل سپاهان داشتیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم ما مقابل سپاهان اصفهان بازی سنگینی داشت و با تلاش بازیکنان خود پیروز میدان شدیم.

محمود فکری در نشست خبری مجازی پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اصفهان افزود: بازی سنگینی بود و یکی از سخت‌ترین دیدارهایی بود که تیم ما انجام داد.

وی گفت: بازیکنان ما با تمام وجود تلاش کردند و پیروز میدان شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس