سرپرست اداره کل تشکل‌های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد


سرپرست اداره کل تشکل‌های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سرپرست اداره کل تشکل‌های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

سرپرست اداره کل تشکل‌های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد جهان بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، روزبهانی را به عنوان سرپرست اداره کل تشکل‌های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

متن حکم بدین شرح است:

جناب آقای محمد روزبهانی

با سلام و تحیات.

ضمن تشکر از زحمات و مساعی مجاهدانه محمد قربانی، نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل تشکل‌های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می‌شوید.

هدف غائی انقلاب اسلامی، تحقق تمدن نوین اسلامی است. تحقق این تمدن به فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی، نیازمند دو عنصر نیروی انسانی و نظریه پردازی است. جایگاه این دو در نهاد دانشگاه است و از رهگذر «دانشگاه تمدن‌ساز» محقق می‌گردد. نیروی انسانی دارای تربیت عقلانی، افق آرمانی بلند، دارای کرامت، چارچوب مند، اهل مجاهدت دائم، با اعتماد به نفس، خلاق، و دارای بنیش تمدنی که نقش اصلی را در نظریه پردازی و تولید علم ایفا می‌نماید.

از جمله اقطاب اثر گذار در تحقق، تثبیت و ارتقای این مولفه‌ها در دانشگاه، تشکل‌های سیاسی-اسلامی است.

تعامل سازنده و تعالی بخش با تشکل ها، کمک به گسترش دفاتر تشکل‌ها در واحد‌های دانشگاهی و تهمید نقش آفرینی واقعی تشکل‌ها در چارچوب قانون ازجمله وظائفی است که انتظار می‌رود جنابعالی و همکارانتان با همت و عزم جهادی و نگاه عالمانه و با بصیرت، نسبت به انجام آن‌ها اهتمام ورزید. تشکل‌ها ضمن آنکه بر روی بدنه دانشگاه تاثیر گذارند، خود محلی برای رشد اعضاء هستند و رشد در حین عمل اتفاق می‌افتد و لذا هر آنچه باعث شود این رشد به نحو بهتری انجام گیرد مطلوبیت دارد.

بیشتر بخوانید

رئیس دانشگاه آزاد روز خبرنگار را تبریک گفت

بلاشک، اثرگذاری از طریق تعامل نزدیک، توام با حفظ کرامت و برادرانه با تشکل‌ها به دست می‌آید و خداوند، مدیران مجاهد ایستاده در صحنه را برقاعدین نشسته پشت میز‌ها برتری داده است.

همچنین ضروری است تعامل سازنده و مستمری با هیات‌های نظارت بر تشکل‌ها در واحد‌های دانشگاهی و نیز معاونین فرهنگی دانشجویی به عنوان دبیر هیات داشته باشید.

از محضر خداوند متعال برای جنابعالی آرزوی مزید توفیقات دارم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403