تردد در محورهای استان سمنان روان است


تردد در محورهای استان سمنان روان است

سمنان- ایرنا- رییس پلیس راه استان سمنان گفت : تردد در محورهای استان سمنان روان است و محدودیت و ممنوعیتی برای تردد در آن‌ها وجود ندارد.

سرهنگ تقی کبیری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون رفت و آمد خودروها در مسیر تهران - مشهد و برعکس محدوده استان سمنان و محورهای شمالی این استان روان است.

وی تصریح کرد: تردد خودروها در بیشتر محورهای اصلی استان در شب گذشته یعنی پنجشنبه ۱۶ مرداد پرحجم اما روان بود.

وی بیان کرد: گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه در جاده‌های استان سمنان فعال بوده و با متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی برخورد می‌شود.

رییس پلیس راه استان سمنان توصیه کرد: رانندگان با رعایت کامل قوانین و مقررات به توصیه‌های نیروهای پلیس که با آمادگی کامل و موثر در جاده‌ها حضور دارند توجه کنند.

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: حوادث جاده‌ای استان در دوره‌های حجم بالای سفر بیشتر به دلیل شتاب رانندگان برای زودتر رسیدن به مقصد، و ناشی از بی‌توجهی به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه در اثر خستگی و خواب‌آلودگی رخ می‌دهد.

حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع است.

در نظر گرفتن زمان استراحت در بین رانندگی طولانی برای رفع خستگی، مهم‌ترین توصیه پلیس راه استان سمنان برای جلوگیری از واژگونی است که سهمی حدود ۶۵ درصدی در تصادف‌های رانندگی جاده‌ای در استان سمنان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان