فروش سهام خانواده شهدا برخط شد


فروش سهام خانواده شهدا برخط شد

مشهد- ایرنا- معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: فروش سهام شرکت ذخیره شاهد که سهامداران آن خانواده شهدا هستند از این پس بصورت برخط (آنلاین) توسط خود سهامداران انجام می‌شود.

صدیقه خدیوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این مشکلاتی به خاطر عدم امکان فروش لحظه‌ای و برخط سهام شاهد برای خانواده‌های ایثارگر بوجود می‌آمد که اکنون این مشکلات با دستورالعملی که دیروز ابلاغ گردید برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: پیش از این بین درخواست فروش و فروش سهام مدت زمانی فاصله ایجاد می‌شد اما با این تصمیم که در سطح ملی اتخاذ شده این فاصله زمانی از بین رفته است.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: بنیاد شهید نقشی در فرایند فروش سهام نداشته و فقط نماینده‌ای از شرکت شاهد در بنیاد شهید استان فعالیت می‌کند که مسوول دریافت شماره حساب از خانواده‌ها و امور مربوط به آن است.

وی افزود: به ادارات شهرستانی نیز ابلاغ گردید که خانواده‌ها و شخص سهامدار شرکت ذخیره شاهد می‌تواند راسا اقدام به فروش سهام خود نماید.

خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۲۷۹ شهید، ۴۹ هزار و ۴۸۸ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403