شهرخودرو به تساوی با استقلال رضایت داد


شهرخودرو به تساوی با استقلال رضایت داد

مشهد- ایرنا- در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پنجشنبه شب تیم شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با نتیجه 2 بر 2 مقابل استقلال تن به تساوی داد.

در نیمه نخست شهرخودرو که برای داشتن شانس حضور در جمع تیم های آسیایی نیاز به پیروزی در این دیدار داشت با قدرت بازی را آغاز کرد و پس از چند حمله، حسین مهربان در دقیقه ۳۵ شهرخودرو را به گل نخست رساند.

در نیمه دوم مهارت و تجربه سرمربیان خودنمایی کرد، در همان دقایق ابتدایی شاگردان مجیدی در دقیقه ۵۴ با ضربه ارسلان مطهری به گل تساوی دست یافتند، در ادامه با هنرنمایی شیخ دیاباته موقعیتهای خوبی روی دروازه شهرخودرو خلق شد و در نهایت دیاباته از نقطه پنالتی در دقیقه ۷۰ استقلال را به گل برتری رساند.

شاگردان سرمربی جوان شهرخودرو کار را تمام شده ندانستند و سه دقیقه بعد در نهایت شگفتی محمدرضا خلعتبری شهرخودرو را به گل دوم رساند و در نهایت با وجود هجوم همه جانبه استقلال بازی با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت.

قضاوت این دیدار که صحنه‌های حساس و پرحرف و حدیثی داشت را موعود بنیادی‌فر با همراهی کمکها ، حسن ظهیری و سعید قاسمی و حسین زیاری به عنوان داور چهارم با نظارت حسین نجاتی برعهده داشتند.

تا پیش از پایان بازیهای این هفته تیم استقلال در رتبه دوم و شهرخودرو در رتبه پنجم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال ایران قرار داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت