خبرنگاران مسوؤلیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را دارند


خبرنگاران مسوؤلیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را دارند

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار، گفت: خبرنگار، خوب می داند که مسوؤلیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را دارد.

سردار رحیم جهانبخش در این پیام تبریکی به مناسبت روز خبرنگار افزوده است: خبرنگار در قبال باورها و اعتقادات مردم، منافع ملی، اخلاق جامعه و تهاجم فکری و اندیشه‌ های بیگانگان‌ به حریم فرهنگی، مسوؤل است و این مهم، راه رسیدن به تعالی را در حرفه مقدس اطلاع رسانی برای او هموار می ‌سازد.

وی در این پیام، روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفته و آورده است: هفده مردادماه یادآور تلاش و سخت‌کوشی مجاهدانی است که عاشقانه و بی‌پروا در عرصه وسیع و پرخطر اطلاع‌رسانی جان خویش را در طبقی از اخلاص نهاده و با عشقی غیرقابل وصف به رسالت و حرفه خود، در آسمان وسیع شهادت و جانبازی پروازی بی‌پایان در اوج مظلومیت را دنبال می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در پیام خود نوشته است: درود خداوند بر خبرنگارانی که آبروی قلم و دانش را پاس داشته و تمام توان خویش را جز در مسیر حقیقت و عدالت به کار نمی ‌گیرند و بی ‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل صواب مسائل و ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران است.

سردار جهانبخش در پایان این پیام آورده است: بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار از تعامل و همکاری صمیمانه و سازنده اصحاب رسانه در توسعه نظم و امنیت استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی تقدیر کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق