رشد و توسعه آموزش و پرورش نیازمند یک نگاه خوب است


رشد و توسعه آموزش و پرورش نیازمند یک نگاه خوب است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد و توسعه آموزش و پرورش نیازمند یک نگاه خوب است.

فاطمه مقصودی در جلسه بررسی مسائل نوسازی مدارس بروجرد که شامگاه ۱۶ مردادماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نگاه خوب و فراجناحی می‌تواند موجب توسعه آموزش و پرورش شود که این مهم برای توسعه کشور نیز تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: این شهر به عنوان زادگاه و خاستگاه فرزانگان باید از توجه بیشتری برخوردار شود تا بتوانیم زیرساخت‌های آموزشی را توسعه دهیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با بیان اینکه رشد و توسعه آموزش و پرورش نیازمند یک نگاه خوب استT افزود: آموزش و پرورش نهادی بسیار تأثیرگذار در جامعه است و اگر جامعه‌ای بخواهد به تعالی برسد باید از مقطع ابتدایی شروع شود.

مقصودی اضافه کرد: آموزش و پرورش در بروجرد در سطح معمولی رو به پایین قرار دارد که ارتقای این سطح نگاه ویژه مدیران در سطح کلان را می‌طلبد.

وی بیان کرد: خانه معلم بروجرد نیز در شان فرهنگیان و مهمانان نبوده و نیازمند توسعه و بهسازی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به اردوگاه دانش‌آموزی ادامه داد: این اردوگاه در شان دانش‌آموزان نبوده و نیازمند توجه بیشتر برای ساخت و توسعه است.

مقصودی اظهار کرد: در برخی مناطق به دلیل عدم وجود مدارس شبانه‌روزی بسیاری از دانش‌آموزان و به‌خصوص دختران ترک تحصیل کرده‌اند که این مهم در مناطقی مانند اشترینان به چشم می‌خورد.

وی تصریح کرد: وجود اداره نوسازی مدارس در بروجرد ضروری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...