قلعه نویی: جدال با نساجی عجیب و غریب بود/ بازی 20 دقیقه وقت تلف شده داشت


قلعه نویی: جدال با نساجی عجیب و غریب بود/ بازی 20 دقیقه وقت تلف شده داشت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید موقعیت هایی که تیمش در بازی با نساجی از دست داد، این مسابقه را به یک بازی عجیب و غریب تبدیل کرد.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر نساجی اظهار کرد: این مسابقه در فوتبال عجیب و غریب بود. به تیم نساجی تبریک می گویم ولی ۵ ضربه به تیر دروازه حریف زدیم و بالای ۱۰ کرنر داشتیم. فوتبال آن رویش را به ما نشان داد. نمی دانم چرا این توپ ها گل نمی شود ولی این جزئی از فوتبال است.

او ادامه داد: باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی روز دوشنبه باشیم. امروز چند بازیکن ما نبودند اما بازیکنان ما واقعا زحمت کشیدند و از آن ها تشکر می کنم. هر آنچه که باید، انجام دادند. فکر می کنم ۵ توپ ما به تیر دروازه خورد. این خیلی غیر عادی است.

قلعه نویی درباره وضعیت سلامتی اش هم توضیح داد: وضعیتم خدا را شکر خوب است و جا دارد از اساتید بیمارستان چمران اصفهان تشکر کنم که خیلی محبت کردند.

سرمربی سپاهان درباره شایعه اخراج سعید آقایی از این تیم هم بیان کرد: او اخراج نشده و تمرین می کند ولی به صورت انفرادی.

او درباره داوری دیدار هم گفت: داوری خوب بود و فقط روی وقت باید دقت می شد. خیلی بازی از جریان می افتاد. این لذت فوتبال را می گیرد. حریف هر طوری که دوست دارد می تواند بازی کند ولی نباید لذت فوتبال را بگیرد. من فکر می کنم این مسابقه بالای ۲۰ دقیقه وقت تلف شده داشت اما داور ۷ دقیقه گرفت. در وقت های تلف شده هم باز ۳ دقیقه تلف شد.

قلعه نویی درباره درگیری های بین دو نیمکت هم توضیح داد: درگیری های آنچنانی نبود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا